Nu Online
Momenteel zijn er 614 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vrijgezellendag blijft voor mij geheim :)

12-7-2014 19:49:25
Hoi hoi!

Over exact 55 ga ik trouwen met mijn mannetje :).
En ik weet, dat er ergens in deze vakantie (ik weet tot op heden nog steeds geen datum) mijn vrijgezellendag gaat plaatsvinden! :)

Ik moest aan mijn getuige doorgeven op welke data ik zeker en vast niet ging kunnen. Al de andere zaterdagen moet ik onder voorbehoud zetten!
en eigenlijk vind ik dat best spannend :D :D Ik dacht dat ik het vervelend zou gaan vinden het niet te weten, maar dat valt best mee! Ik weet alleen dat het een zaterdag ging zijn ;)

Uiteraard kan ik al wel wat data uitsluiten op basis van vakanties van de aanwezigen, maar ik heb nog steeds 4 zaterdagen open.
Ze zullen me wel tijdig verwittigen veronderstel ik, maar het blijft echt spannend :D

Nog iemand voor wie niet enkel de activiteiten maar ook de datum geheim gehouden werd??

sanne
6-9-2014
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 524

Katrien
19-1-2018
 Meld misbruik13-7-2014 21:05:12

Voor mijn man is het geheim, hij weet de datum niet. Ik weet van zijn dag 90% want ik zit in het complot!
Ik weet van mijn dag al teveel naar mijn zin. Ik heb babbelgraage vriendinnen. Ik zeg al 3 weken dat ze moeten zwijgen. Maar zaterdag is het zover! Spannend!

Amuzeer je en succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...