Nu Online
Momenteel zijn er 604 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

(oude) wijnkistjes of appelbakken gezocht

12-7-2014 21:02:53
Hoi bruidjes en bruidegommen!

Wij trouwen pas 20 juni 2015. Maar toch zijn we al volop bezig met de voorbereidingen.

Voor de decoratie van de feeszaal zijn we op zoek naar appelbakken of wijnkistjes.
Heeft er iemand een idee waar we die zouden kunnen vinden?

Ik heb al eens gehoord bij Colruyt, maar daar moet je geluk hebben dat wanneer je er bent, dat er net een leeg kistje in de rekken staat.

Hopelijk kunnen jullie helpen..

Groetjes
Nicky & David

Nicky
20-6-2015
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1178

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik12-7-2014 22:05:57

Je bedoeld van die houten kistjes van vroeger of die van nu? Vragen bij winkels appelboeren enzo succes

evy

Meld misbruik14-7-2014 12:26:10

Wij hebben er toen vier stuks bij Colruyt gaan halen. Hebben het even gevraagd aan de verantwoordelijke van de wijnafdeling. Met plezier kregen we ze mee (zelfs volle kistjes die hij heeft leeggehaald). Of anders even vragen of ze de lege kistjes opzij kunnen houden voor jullie? Even gaan horen bij een wijnhandelaar in de buurt?

Voor de fruitkisten, kijk eens op een zoekertjes site. Vaak verkopen ze ze wel nog duur +/- 6 EUR / stuk.

Sabine
12-4-2014
 Meld misbruik15-7-2014 22:02:04

Van welke regio ben je? In Brecht is er iemand die houten tonnen en kisten verkoopt.

Karo
20-6-2015
 Meld misbruik21-7-2014 15:51:10

Hello
zo leuk, ik trouw ook op 20 juni 2015 en ook wij zijn al volop bezig met brainstorm en voorbereidingen :)
wat zou je gaan doen met die kistjes? Heb je een bepaald thema dan? :)
Normaal is elke winkel wel blij om deze zaken weg te geven, is minder afval voor hen é!

veel succes!

Nicky
20-6-2015
 Meld misbruik21-7-2014 16:24:30

Sabine, bedankt voor de tip!
Heb ondertussen hun website al eens bezocht en het lijkt me wel de moeite om tot daar te rijden (40 min ongeveer)..

Karo, het zou zijn om een soort van kast te bouwen aan de inkom van de feestzaal, waarin we dan kaarsjes en evt vaasjes met bloemen zouden zetten..

Alvast bedankt voor de tips!
Groetjes
Nicky

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...