Terug naar overzicht
Jij trouwt 2 weekjes na mij :) Is voor ons ook een beetje lastig om te wachten op de nieuwe collectie omdat je dan heel snel moet beslissen én niet alles kan nemen als er een té lange levertijd is, althans dat zij de winkeljuf tegen mij.Proficiat met het vinden :p
Gewoon NIET wachten zeg ik ! Ik heb mijn kleed al van midden april :-D
Tot woensdag gaan ze het opzij hangen...kleedje was het laatste dus beslissen moest ik wel...ben naar Ellen Bruidshuis geweest in Oostburg in Deinze bij Elena vonden we dat het rap moest gaan moest zelf in kleed en eruit kruipen ze deed het wel telkens toe en open...hoor van veel mensen ga je niet wachten tot nieuwe collectie? Mijn antwooord is dan wat als ik dan niets meer vind ?? Of daar vind ik de kleedjes heel mooi gisteren avond & nacht nog aan het twijfelen maar denk dat ik goede keuze zal maken!!! Heb onze feestzaal dj fotograaf nu mijn kleed zou super zijn... tnx
Hé Mieke, wat ook kan:Ik vond het kleed uit collectie 2013 héél mooi, dan de vernieuwde versie van 2014 aangedaan en die was prachtig!Toch vond ik de halterband van het kleed uit 2013 mooier, dus het is gewoon een combinatie van de twee geworden: Kleed 2014 met halter 2013 Zolang je tijd hebt kan dat allemaal nog hé. Maar zo weet je dat dit dus ook kan als je een bepaald detail heel mooi vind.
Okidokie , bedankt voor de tip !! Wat is een Halter? :$ bij mij is het zonder bandjes... Groetjes
Vanwaar komt jou kleed?
Mijn kleed is ook al besteld van begin april, ik ging al eens een kijkje nemen maar vond er eentje zo mooi dat ik niet wilde/durfde te wachten op de nieuwe collectie!
Halter is zodat het in je nek doorloopt. Normaal vind ik dat niet zo mooi, maar deze is met kant en glinstertjes. Prachtig In detail kun je het niet zo goed zien, maar het is exact deze halter:http://img.jerrycaruthers.com/2/29/29e/l/bc777ec01ebc50... Met met dit trouwkleed:http://img.jerrycaruthers.com/f/f5/f57/l/73cd2e9ac94ff0...
Dacht zoiets Jolien dat halter op schouders liep... ik heb dan toch besloten om uit de nieuwe collectie te kiezen was enorm aan het twijfelen en zag het plots veel minder graag dusjah !! :-)
Ik vind... Bij trouwjurken moet je niet collectie gebonden zijn! Ik pas jaloers op het trouwkleed van mijn mama van 30 jaar geleden. Een kleed is iets waar JIJ je goed moet in voelen... Als je dat éné voor u bestemde kleed hebt gevonden vind je al de rest lelijk ;-)
Dag Jolien , ik was zodanig aan het twijfelen dat ik ga kijken naar de nieuwe collectie... mijn ventje zijn kostuum gaat van conny in aalter komen normaal en mss mijn kleed ook. Ik zie graag lange sleepjes en daar kunnen ze die verlengen...bij ellen niet en daar voelde ik me thuis. Bij conny is het ook wel goed hoor.groetjes mieke