TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
bieke
18-5-2007
|
21-1-2007 10:25:46
JE moet je niet te hard laten pushen hoor. Ik denk dat dat soms ook trukjes zijn om je te doen kopen. Ik vind het al knap van je dat je je niet hebt laten overtuigen. Bij mij is dat een beetje anders gegaan. Ik ben in oktober geweest (trouwen in mei)en toen zeiden ze dat ook tegen mij. Ik wou ook nog graag naar andere winkels gaan kijken, maar de verkoopster heeft bij mij ook heel hard aangedrongen. Niet dat ik het kleedje niet mooi vond hè, integendeel, maar beslissen daar ben ik niet zo'n held in. En ik had liever nog even laten bezinken. Ik heb op dat moment toch toegegeven om te kopen. Achteraf gezien ben ik nu heel blij met het kleed dat ik heb, maar op die moment had ik daar geen aangenaam gevoel bij. Dus mijn advies: als je graag nog andere winkels wil bezoeken, doen!! anders blijf je met een naar gevoel zitten. Veel plezier nog bij het passen!
groetjes Bieke 18/05/07
|
|
Lieke
22-6-2007
|
21-1-2007 10:26:45
Dag Jotje,
Mijn zus heeft ook een maand vooraf beslist om te trouwen en ze had ook nog een kleed. Je vindt zeker nog iets naar je zin. Die winkels willen gewoon verkopen. Ze zullen je altijd kunnen helpen hoor!!! Het natuurlijk gemakkelijker voor hen omdat die jurken moeten bestelt worden in de juiste maat en omdat er dan nog retouches aan moeten gebeuren. Ik heb mijn jurk van Rembo gekocht en ik vroeg ook eerst naar de richtprijs... De jurken liggen tussen de 1000 en 1600 euro. Naargelang wat je graag ziet natuurlijk...De mijne viel nogal in de bovenste laag van prijs, maar ik was er zo van overtuigd dat ik over mijn budget ben gegaan...
Groetjes en nog veel plezier en succes met de voorbereiding!!!
Lieke 22/06/07
|
|
Katrien
18-8-2006
|
21-1-2007 10:31:06
Hela,
Laat je niet onder druk zetten hoor! Sommige duurdere jurken komen uit buitenland en vragen wat meer tijd maar... geen half jaar eh! Wij hebben vorig jaar eind februari beslist te trouwen en zijn half augustus getrouwd. Ik heb begin maart mijn jurk besteld en eind juni is die geleverd.(was een op maat gemaakte Briste jurk dus die nam wat meer levertijd in beslag) Dan nog enkele aanpassigen en zo maar dat neemt geen weken meer in beslag. In Suere in Brugge, waar je zelf je ontwerp kan laten uitwerken, zeiden ze dat zo een korte termijn helemaal geen probleem was, dus dat is ook nog een optie. GHeen stress, gewoon op uw gemak verder doen! Succes!
Katrien
|
|
Ann
23-6-2007
|
21-1-2007 10:39:55
Dag Jotje
Wij hebben zelf ook in oktober beslist te trouwen en dit op 23 juni. Heb deze week mijn kleedje gaan bestellen, en men vertelde mij dat het inderdaad toch wel ten laatste eind deze maand moest besteld worden. Mijn schoonzusje is 3 maanden na haar aanzoek getrouwd, maar dit was in november en dan zijn er uiteraard niet zo veel bestellingen dan tijdens de zomermaanden. Verder ben ik ook langsgeweest bij La Sposa. Dat was een echte aanrader! Ruime paskamers, vriendelijke bediening en veel keuze. De verkoopster vertelde ook eerlijk wat ze vond, zonder opdringerig te zijn (dat is wel leuk voor een twijfelaar als mezelf). Toen ik daar aan het passen was, stond Wendy Van Wanten in het pashokje achter de hoek. Zij is daar vaste klant. Veel plezier met de verdere voorbereidingen!
Groetjes
Ann 23/06/07
|
|
Katrien
18-8-2007
|
21-1-2007 10:44:11
Hoi, Ik denk dat dat nog wel gaat hoor, het zal wel lukken. Hangt er ook een beetje vanaf welk kleed het is en van waar het moet komen. Zelf heb ik mijn kleed in oktober gekocht en we trouwen in augustus. Het zou midden mei in de winkel zijn... Veel succes nog en laat je zeker niet opjagen!
Groetjes, Katrien 18-08-2007
|
|
Mieke
15-6-2007
|
21-1-2007 11:39:11
Hallo, Mijn kleedje is van Rembo en kost ongeveer 1200 euro. In La Sposa in Roeselare helpen ze je ook heel goed! Ik heb er twee jaar terug mijn suitekleed gekocht. Ik was er heel tevreden over de service. Als het je kan geruststellen, in de Linea winkel in Brugge zijn ze inderdaad soms wat pusherig. Niet van aantrekken! Heel veel succes met je zoektocht! Groetjes, Mieke
|
|
mieke
7-7-2007
|
21-1-2007 12:04:19
hallo,
bij mij zeiden ze ook dat ik laat was 7/7/7. maar ik heb altijd de boot afgehouden omdat ik niet wist of ik zwanger ging zijn of niet, en natuurlijk moet je dan naar ander model overgaan hé.
vrijdag wist ik dat ik zwanger was, en ga dus kleine 7 maand zijn als ik trouw, en gisteren heb ik mooi ensemble besteld, wel uit de suitecollectie, maar beetje aangepast zodat het als trouwensemble kan dienen, wel speciaal voor zwangeren... Ik moet pas half juni gaan om de maten te nemen, dus dat is 3 weken voor de trouw... dus alles is mogelijk hé... en kom jij een maand voor je trouw, ze gaan er ook nog alles aan doen om je trouwjurk te bezorgen hoor, anders verliezen ze weer winst...
groetjes en nog veel succes bij zoektocht naar je trouwkleedje...
|
|
Leen
28-7-2007
|
21-1-2007 12:04:55
Hey Jotje,
Laat je inderdaad zeker en vast niet opjagen. Voor hen is dat ook een manier van verkopen. Als jij volgende maand of binnen 2 maand teruggaat naar Linea en zegt dat je toch dat kleed wil, gaan ze echt nie zeggen dat het niet meer mogelijk is hoor. Neem gerust je tijd. Als je niet zeker bent, neem het niet. Ik heb vorige week het mijne besteld en ik trouw 28 juli, dus dat komt op hetzelfde neer. Toen ik mijn kleed aanhad, wist ik van de eerste minuut: dat is het. Wij zijn in Le Chapeau geweest in Antwerpen en daar zijn ze enorm vriendelijk. Ze hebben vrij veel merken: PRONOVIAS - LINEA RAFFAELLI - REMBO STYLING - MARYLISE MATHYRO - IAN STUART - NICKY VANKETS - CYMBELINE KAAT TILLEY - BRINKMAN - CREATIONS JOLIE - Andere ...
Veel succes en laat je vooral niet onder druk zetten, dan verander je gewoon van winkel.
Groetjes,
Leen
|
|
Caroline
18-8-2007
|
21-1-2007 16:43:38
hier ook nog een antwoord op je vraag over richtprijs rembo. Ik heb een jurk van rembo gekocht in Aalter en deze wars ongeveer 1100€ (goedkoper trouwens volgens mij dan Linea).
Groetjes
|
|
Emmy
21-7-2007
|
21-1-2007 18:00:10
Dag jotje,
Ik trouw een weekje na jou en ben ook nog op zoek naar een jurk...
Emmy
|
|
Jotje
13-7-2007
|
21-1-2007 20:20:25
Hallo meidjes,
Merci voor de reacties. Liep toch wel effe ambetant met dat opdringerig gedoe in de winkel (het was wel goed bedoeld van de winkeljuffrouw en ze waren ook heel vriendelijk, maar vond het toch wat ambetant). Zit er alvast niet meer mee in. De komende weken ga ik op het gemakske verder zoeken tot ik echt een WAUW/SUPER gevoel bij een jurkje heb. Denk trouwens dat ik me stukken beter ga voelen bij een andere stijl dan Linea. Moet wel lukken... Ben blij dat ik me in de winkel niet heb laten doen!
Veel succes met jullie zoektocht en 'k hou jullie op de hoogte ;-)
groetjes, Jotje
|
|
Leen
22-6-2007
|
21-1-2007 20:35:42
Hallo,
mijn jurk is ook van rembo en koste 950 euro (anuna in hasselt) hij is echt prachtig. Ik was ook eerst bij Koonings in Eindhoven geweest en die verkoopster deed heel vervelend toen ik zei dat ik nog verder wou gaan kijken. Ze trok mijn kopje koffie bijna uit mijn handen! Ik ben blij dat ik me niet heb laten ompraten want nu heb ik een prachtige jurk. Go for it, girl!
Leen
|
|
Véronique
16-6-2007
|
22-1-2007 10:13:28
Hi Jotje,
Je moet je zeker niet laten opjagen, ik ben mijn jurk midden december gaan bestellen en heb mijn eerst passessie begin mei. De man in de winkel zei me zelf dat ze bij de fabrikant de datum van de passessie opgeven als huwelijksdatum zodat het kleed zeker 2 weken daarvoor binnen komt in de winkel. Dus tijd genoeg é. Ikzelf heb voor een jurk van Linea gekozen, maar heb er ook enkele van Rembo aangehad en de prijzen zijn ongeveer dezelfde hoor. Je moet je echt geen zorgen maken, gewoon overal gaan kijken en passen tot je je droomjurk gevonden hebt.
Groetjes, Véro 16/6/2007 http:/veroenbilly.trouwen.com
|
|
Annelies
25-8-2007
|
22-1-2007 13:55:48
Heyla Jotje,
Er is een modeshow met allemaal bruidsjurken op donderdagavond 1 feb in het Tudorkasteel bij Brugge. Voor meer info: www.suere.be . Ik ga gewoon daar een kijkje nemen om wat ideetjes op te doen! Er komen ook mensen van Xantippe (kapper), een drukker met allemaal voorbeeldjes,... Achteraf is er een receptie voorzien. Misschien kun je daar wat ideetjes opdoen!
Veel succes,
Annelies 25.08.07
|
|
Thierry
|
|
|
Mieke
18-5-2007
|
23-1-2007 12:26:58
Hallo Jotje,
Ik ben tijdens de kerstvakantie naar de Linea winkel in Brugge geweest. Ze beweerde ook dat ik dringend moest beslissen aangezien wij al trouwen in mei. Ik heb mij daar niks van aangetrokken en ben nog eens gaan zien naar La sposa in Roeselare. Ik kreeg daar de papieren te zien van de besteltermijn. Voor een kleed van Linea hebben ze 8 weken de tijd nodig om het te bestellen. Dus geen paniek !!! Groetjes, Mieke
|
|
Jotje
13-7-2007
|
23-1-2007 15:16:57
Bedankt voor de plezante reacties. 'k Zit er echt nie meer mee in hoor. Ik ga op mijn gamakske van 't weekend naar Robel in Roeselare en de week erop naar La Spoza. En moest ik dan nog niks gevonden hebben, dan zoek ik verder hé... Nog tijd zat... Ga me nie laten opjagen alvast... De andere voorbereidingen beginnen ook stilaan vorm te krijgen en dan is het wachten tot de grote dag komt!
groetjes!
|
|
Katrijn
1-9-2007
|
23-1-2007 15:40:58
Hoi Jotje,
Ik trouw 1 september en ze jagen mij al op (vanwege de vakantie). Als je LInea wilt, ga dan naar LInx in Hasselt of Leuven. Ik ben in Leuven geweest (heb mijn kleed wel nog niet gekozen, twijfel nog te veel), supervriendelijke mevrouw, helpt je, en op hun site staat er duidelijk dat de kleedjes beschikbaar zijn. (velen beweren van dat gaat uit de collectie, bla bla bla...)...vreselijk, laat de mensen toch rustig doen zou ik zo zeggen!!!
Groetjes
|
|
Felix
1-2-2007
|
23-1-2007 22:08:36
Niks te laat. Ik trek soms ook wel eens mijn wenkbrauwen op van wat ik hier lees à la "ik trouw in 2008 en heb nu al bijna alles geregeld. Maar goed want anders lukte het nooit". Kijk, dan denk ik 'beuh'!
Mijn broer heeft in januari beslist dat hij in augustus zou trouwen (twee jaar geleden). Gevolg: alles perfect geregeld. De mooiste feestzaal, de mooiste trouwkleding, alles was picobello.
Wij hebben in november beslist om in juni te trouwen. Nog tijd genoeg. We gaan trouwens niet in trouwkleding trouwen. Mijn vriendin koopt veel liever hele mooi feestkledij, en ik pas me aan haar stijl aan :-). Nu, da's ieders keuze. In ieder geval, gaat ze pas in maart een eerste keer kijken, want anders is er geen zomeraanbod !
Het is maar hoe je het bekijkt. Ik ben ervan overtuigd dat je zelfs nog een maand op voorhand een totaal én mooi trouwfeest kan organiseren. Ok, bepaalde dingen zullen dan niet meer lukken. Maar heel veel nog wél.
Veel succes !
|
|
Jotje
13-7-2007
|
23-1-2007 22:24:06
Dat is... mijn vriendin heeft het vorig jaar bewezen. Die was zwanger van haar tweede kindje en wou nog trouwen voor ze een dikke buik begon te krijgen... enne zij heeft alles kunnen regelen in drie weken tijd. En een leuke zaal, en een traiteur en haar droomtrouwkleed! Ze heeft alleen heel hard moeten werken in die drie weken... Moet te doen zijn. Net als zij zou ik het niet kunnen om een jaar te wachten met trouwen. We hebben in totaal negen maandjes om alles te regelen en dat lukt wel, best symbolisch vonden we. Blijkt nu dat mijn schoonzus in spe zal moeten bevallen op ons trouwdatum :-) Maar ook dit brengt ons niet van ons stuk, integendeel... een bezoekje op mijn trouwdag naar de kraamafdeling lijtk me wel leuk! Veel voorbereidignsgenot mensen, ik geniet er alvast met volle teugen van!
groetjes JOtje 13/07/07
|
|
kathleen
7-4-2007
|
24-1-2007 19:33:34
Hallo, ik ben nieuw op dit forum. Ik ben heel blij dat ik dit forum ontdekt heb want hier vind je dus echt wel waardevolle info. Ikzelf trouw op 7/4/2007 en heb ook nog geen trouwjurk. Ik zal op dat moment 4,5 maand zwanger zijn. Omdat ik in Hawaii trouw ben ik op zoek naar een licht zomers jurkje. Ik denk dat ik ook afwacht tot maart, wanneer de zomerjurkjes in de winkel liggen. Veel succes nog Jotje en weet dat er nog lotgenoten zijn :-)
groetjes
|
|
Jotje
13-7-2007
|
24-1-2007 19:38:52
Hallo Kathleen,
Alvast een dikke proficiat met u prille zwangerschap. Moest ik u zijn zou ik niet wachten tot maart om te gaan rondkijken naar een jurkje, maar mss best zodra de zomercollectie uit is op het gemakske. Dan heb je nog enkele maandjes tegen dat je trouwt... in Hawaii! MEGA! Bij ons wordt het Wevelgem, maar 't zal ook MEGA zijn!
groetjes en veel succes met je voorbereidingen! Jotje
|
|
Stephanie
21-4-2007
|
9-2-2007 12:45:39
Hey,
volgens mij heb je nog meer of tijd genoeg om je kleedje te kiezen!! ik ben naar la sposa in roeselare geweest en ben daar supergeholpen! ze toonden een heleboel kleedjes en ik kon zeggen welke ik wou aandoen, het eerste dat ze toonden en ik aandeed was al meteen raak, ik was op slag verliefd op mijn kleedje en ben dat nog steeds!! eind van de maand mag ik opnieuw gaan passen :):) in la sposa kennen ze echt hun vak! groetjes, Stephanie
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|