Terug naar overzicht
Rozenblaadjes?
Witte en zilver kleurige sliertjes die je zo in een rondje hebt en waar je door blaast. (Zoals bij carnaval)Verkrijgbaar bij ava.
Thx! Ik heb een leuke site gevonden waar ik rozenblaadjes kan bestellen :)
Rozenblaadjes zijn leuk maar wel oppassen dat dit is toegelaten. Bij ons mag er aan de kerk enkel met rijst worden gegooid. De pastoor en de koster vragen uitdrukkelijk geen rozenblaadjes te gebruiken omdat die zeer moeilijk op te ruimen zijn blijkbaar. Zou spijtig zijn dat je ze koopt om daarna te horen dat het niet mag.
Ja idd eens goed navragen of er wel met rijst of andere zaken mag gegooid worden? Bij ons in de gemeente mag er negens met rijst gegooid worden niet bij het burgerlijk huwelijk aan het gemeentehuis (dit wegens te glad op de trappen bij vochtig weer of regen), ook niet aan de kerk. In veel plaatsen wordt er ook gevraagd om achteraf alles zelf op te ruimen...
Bij mijn zus hebben ze met papieren hartjes gegooid. Ook héél mooi. Ik weet wel niet waar ze die gehaald hebben.
Geen Dank :-)
Je moet ook eens kijken op http://www.misboekjemaken.be/p-154036/originele-afsluiters en in dat boekje, staan ook toffe ideeën in (weet ze niet meer vanbuiten...)
@ Julie: wat is de site waar je de rozenblaadjes kan bestellen??