Nu Online
Momenteel zijn er 624 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Superfijne vrijgezellen

14-7-2014 15:06:53
Vrijgezellen

Zaterdagnamiddag werd ik door 2 vriendinnen thuis opgehaald. Ik had vooraf een doosje met attributen (lees spulletjes om mezelf tot een prachtig roos konijntje om te toveren) en een brief met instructies gekregen.

Zo gauw ik in de wagen zat, werd ik geblinddoekt en vertrokken we. Het was gelukkig geen al te lange rit en even later werd ik door mijn 2 begeleidsters door de regen naar een verzamelpunt geleid. Toen iedereen aanwezig was mocht ik dan mijn blinddoek verwijderen en daar in het midden van de markt stonden mijn vriendinnen, helemaal klaar voor een leuke dag.

Om te beginnen hebben we een interactieve stadswandeling gedaan, met behulp van gsm/gps zijn we mijn nieuwe woonplaats gaan verkennen. En onderweg kregen we dan regelmatig opdrachtjes, gaande van gekke foto’s tot een eigen geschreven ‘rap’-song.

Hierna zijn we iets gaan drinken en begon het voor mij moeilijkste gedeelte, nl de opdrachten van de vriendinnen. Soms niet simpel, omdat ik gewoon niet zo makkelijk op mensen af stap, maar ik heb dat niet slecht gedaan al zeg ik het zelf.

’s Avonds hebben we een kookworkshop gedaan, dit was echt geweldig! Ik vind koken echt superleuk en heb al wel wat cursussen gevolgd. Grappig genoeg heb ik vooral vriendinnen die dit niet kunnen, niet graag doen of van zichzelf vinden dat ze het niet kunnen. Echt hilarisch met momenten, maar wel erg lief dat ze dit voor mij hebben gedaan. Het resultaat was in ieder geval erg lekker.

Daarna hebben we afgesloten met nog enkele opdrachtjes en een terrasje. Het was in ieder geval een erg fijne dag, waarvoor een dikke merci aan de dames!

Lies

Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 598

Marieke
18-4-2015
 Meld misbruik15-7-2014 11:52:13

Klinkt superleuk :-)

En fijn dat ze vooral aan jou hebben gedacht!

Mieke
15-5-2015
 Meld misbruik15-7-2014 22:09:54

Oooh super blij dat het leuk was !!!

Lies

Meld misbruik16-7-2014 8:09:39

Thaks dames!
Ja het was echt echt plezant en ze hadden enorm veel rekening met me gehouden.
En aangezien mijn vriendinnen de stad ook niet echt kennen, was de wandeling voor ons allemaal heel erg boeiend. We hebben leuke plekjes ontdekt en de opdrachten maakten het wel erg leuk!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...