Nu Online
Momenteel zijn er 612 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Domein Vossenberg.

14-7-2014 15:48:14
Het mag gezegd worden!
Wij reserveerden begin vorig jaar de feestzaal van onze dromen! Domein Vossenberg te hooglede, prachtige zalen, supervriendelijke mensen die echt de tijd nemen voor je.
Nu mijn vriend en ik besloten hebben om te trouwen op het strand in een warm land met gewoon de belangrijke mensen aanwezig moesten wij dat dus annuleren.
We betaalden een voorschot van 1000 euro (waarvan in het contract staat dat we er geen recht op hebben eens betaald). Nu annuleer ik de feestzaal (met veel pijn in het hart) en krijg ik vandaag een mailtje in mijn inbox dat ze het erg jammer vinden dat ons feest daar niet door gaat en of het aan hun ligt. We krijgen ook de helft (500 euro) terug in de vorm van een bon waarmee we mogen gaan brunchen op zondag.
Allen daarheen!
(Het is een prijzige zaal, maar zeker de moeite waard!)

Melissa
8-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 729

Patrick

Meld misbruik15-7-2014 9:55:20

Heel tof dat ze toch een deel terug schenken, mooi meegenomen om eens lekker te gaan brunchen. Ik wil ook even kwijt dat de zalen toch heel prijzig zijn, maar ja dat zijn keuzes die je moet maken, qua bediening is het zeker ok, er is voldoende en heel vriendelijk personeel zodat iedereen heel rap bediend wordt in de grote zaal, dat is heel belangrijk als je met een grote groep bent, hebben het al dikwijls anders meegemaakt.
Persoonlijk is de zaal aan 't water veel aangenamer dan de grote zaal, maar heel grote zalen sfeervol maken is niet zo simpel. De beide zalen zijn wekelijks bezet voor een paar jaar ver, je hoeft daar zeker niet mee in te zitten hoor.
Wat is mooier dan op het strand te kunnen trouwen... en dan nog in een exotisch land waarschijnlijk en in intieme kring, dat is top.
Veel succes.

Sofie
26-9-2015
 Meld misbruik16-7-2014 17:17:39

Mag ik even van je weten of het feest ging doorgaan in de grote zaal van jullie of in de zaal aan het water? Grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...