TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Mieke
4-7-2014
|
14-7-2014 17:30:49
Ik ben heel blij dat ik een sleep had en ik zou er opnieuw voor kiezen. SUPER Mooi op de foto's! Als ik korte stukjes moest wandelen, liet ik hem gewoon over de grond slepen. Als ik wat verder of over steentjes of zo moest gaan, heb ik gewoon mijn kleed omhoog gehouden.
|
|
Evy
28-6-2014
|
14-7-2014 17:48:25
Ik had ook een kleine sleep, maar heb er geen last van ondervonden. Ik had aan de achterkant een lusje, dus als ik een eindje moest gaan (of bv tijdens de polonaise) heb ik dit gewoon omhoog gehouden.
|
|
Caroline
14-6-2014
|
14-7-2014 18:01:23
Hier ook een klein sleepje... Heb hem met het wandelen gewoon vast gehouden en voor der rest gewoon laten hangen. Ik kon deze ook grotendeels naar boven doen. En dan was er nog een super kort en heb hier totaal geen last van gehad tijdens het dansen. Met mijn openingsdans was ik het vergeten omhoog te doen en heb geregeld eens met mijn voet de sleep verder gegooid. Ik had ook wel een heel los kleed. Geen vaste stijle stof. Mijn kleed was van echte zijde. Dus denk ook wel dat het schild wa stof dat je hebt. Liefs
|
|
Saar
7-9-2013
|
14-7-2014 19:02:53
Ik wou een jurk met lange sleep, omdat ik dat echt ontzettend mooi vind. Alleen bleek mijn gekozen jurk maar een korte sleep te hebben, iets wat ik op dat moment vreselijk jammer vond. Achteraf gezien was ik blij, want die korte sleep was een stuk praktischer. Er waren lusjes in voorzien zodat ik de hele avond kon dansen zonder dat de sleep in de weg zat. Ik heb gevraagd aan mijn mama om die voor de openingsdans omhoog te doen en zo is die dan de hele avond/nacht gebleven. Voor de rest liet ik die gewoon hangen.
|
|
brenda
7-7-2014
|
14-7-2014 19:23:19
Ik had ook een sleep van ongeveer een meter en die van mij kon je nog niet eens omhoog halen omdat de sleep uit verschillende laagjes bestond. Ik heb echt geen problemen gehad, alleen om in de auto te geraken.
|
|
Lien
7-6-2014
|
14-7-2014 21:29:04
Ik had ook een sleep en die viel zeer goed mee, gewoon omhoog houden om je te verplaatsen overdag en 's avonds tijdens het dansfeest opknopen (meeste trouwwinkels voorzien wel lussen of lintjes om je sleep weg te werken en je kleed gelijk met de dansvloer te laten komen). Gezien wij een 'actievere' openingsdans hadden, was dat ook nodig, heb mijn pasjes zelfs geoefend in de bruidswinkel om te zien of het wel lukte :)!
Tijdens onze fotoshoot moesten we wel 'spring' foto's doen, en bijgevolg stond er opeens een groene schoenafdruk (van mezelf) op de bovenkant van mijn sleep, maar dat hoort erbij zeker ^^?
|
|
Elke
7-6-2014
|
16-7-2014 17:01:44
Ik had een bruidsjurk van Ladybird model 34111, oorspronkelijk met sleep !!! Maar ik kies nogal rap voor het gemak dus is de sleep volledig afgedaan en ik moet eerlijk zeggen de dag is héél makkelijk verlopen, niks ongemakken en geen rekening moeten houden met de sleep in kwestie maar moest ik het nu kunnen overdoen zou ik hem niet laten weghalen want voor die ene dag eens op je tanden bijten is nu ook niet het einde van de wereld + het levert waarschijnlijk héél mooie foto's op. Ik had wel het geluk dat mijn jurk bovenaan kant was en onderaan volledig tule en dat maakt véél goed. Moest het recht geweest zijn en satijn zou het mooier met sleep geweest zijn maar dat is dan mijn mening. Houden en niet naar het gemak zien die dag !!!!
|
|
Debby
23-8-2014
|
17-7-2014 15:40:25
Bedankt voor jullie reactie!
Ik ga het denk ik dan maar met sleep laten. Het stond prachtig, en inderdaad: wanneer ga ik anders nog eens een sleep hebben? :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|