Terug naar overzicht
Wij hadden ook een apart kaartje voor de suite, als ik het een beetje aanpas aan jullie tekstje wordt het ongeveer zoiets:Wij nodigen jullie uit om de hele dag met ons door te brengen. Jullie worden stipt om 09u00 verwacht aan de feestzaal met naam en adres waar de bus ons opwacht. Samen rijden we naar het gemeentehuis na een lekker ontbijt. Misschien ben je hier iets mee :)
ja dat is al in de goede richting :-) maar ik wil dat ze ook weten dat het ontbijt bij ons thuis is :-)
wij hadden ook een apart kaartje maar een ander genre wil het altijd eens mailen als je dat wil.
Het leuke bij onze uitnodigingen is dat we er 3 verschillende hebben. Dus de voorkant is wel hetzelfde, maar 3 verschillende teksten binnenin voor suite, receptiegasten en avondgasten. Dit deden ze zonder meerprijs dus vond ik super tof! Maar in feite komt dit natuurlijk op hetzelfde neer dan aparte kaartjes...Ik moet zeggen dat ik de tekst voor de suite ook het moeilijkst vond, daar vind je ook minder voorbeelden van he.... Uiteindelijk heb ik dan een gedichtje gemaakt. Als ik dat wat aanpas aan jouw tekst kan je bijvoorbeeld nemen; We willen jullie er heel graag bijop de dag van onze dromennaar gemeentehuis en kerk en feestvragen we of u wil komenOnze bus pikt u aan (feestzaal) opdie daar om 9 uur staatwe maken er een onvergetelijke dag vanVan 's morgens vroeg tot 's avonds laatAlleen heb je dan nog nix over ontbijt, en weet natuurlijk ook niet of je van een gedichtje houd... Tis maar een idee...Succes!
Leuk inez! Kathleen mijn email is kim.c@telenet.be :-)
Goh... De suite is toch meestal dichte familie en soms dichte vrienden. Die hoor of zie je toch vaak genoeg om hen zelf al de uren door te geven en te laten weten waar ze moeten zijn. Ik heb hen dat gewoon allemaal mondeling doorgegeven...
Vonden wij ook, Katrien.Hier gewoon een kaart waarbij enkel he uurvan de receptie vermeld is. Deze mensen weten toch dat ze van 's morgensvroeg verwacht worden en ik zal hen wel duidelijk genoeg maken om hoe laat ze waar verwacht worden zodat niemand nog te laat durft komen ;-)