Nu Online
Momenteel zijn er 346 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankingsfoto "lang" na de trouw?

14-7-2014 22:09:13
Waaw, ik zie hier net op de teller, al 80 dagen getrouwd!
Na onze trouw is alles zo snel gegaan. Ik moet nog eens tijd maken om een verslag te schrijven en hier te post + enkele foto's, maar eerst zit ik met het volgende "probleem".
Op onze trouw hebben de gasten elk een bedankje gekregen: een vetplantje in een glaasje. We hebben nog bedankjes bijgemaakt voor de mensen die een cadeau gegeven hebben maar niet uitgenodigd waren.
Maar wat doe je met de mensen die gewoon een kaartje gegeven hebt?
Ik wou die een bedankingsfotogeven maar we zijn zoals ik eerder al zei 80 dagen na de trouw.
Is dit niet te laat mocht ik nog iets opsturen en komt dit raar over?
Of zou ik alles gewoon zo laten?
Bedankt!
Groetjes Cassandra

Cassandra
25-4-2014
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 1347

Patrick

Meld misbruik15-7-2014 9:27:34

Een bedankje is altijd aangenaam, het heeft niet als het wat later komt.
Het wordt zeker in dank afgenomen, van niets gebaren is veel onbeleefder vind ik.
Tenslotte kreeg je van die mensen toch gelukwensen.
Ik zou het doen.
Succes.

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik15-7-2014 16:33:45

Wij zijn gehuwd op 7 juni en mogen in de loop van volgende week (week 21 juli) om onze bedankingskaartjes gaan bij de fotograaf. Zoals gezegd, altijd aangenaam om te krijgen maar van de mensen van wie ik enkel kaartje heb gekregen (enorm véél) stuur ik geen bedankingskaartje. Wel voor de mensen die niet uitgenodigd waren op ons huwelijksfeest en die ons toch een mooie cadeau gegeven hebben of het nu geld was of niet. Ik zit nu aan 85 bedankingskaartjes.

Elke
7-6-2014
 Meld misbruik16-7-2014 16:47:08

Correctie: hebben er uiteindelijk 100 besteld, ook voor degenen die enkel kaartje gestuurd hebben :-)Daarmee is er NIEMAND uitgesloten. Hebben wel geen bedankjes gekocht om op ons huwelijksfeest af te geven aan de gasten.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...