Terug naar overzicht
Het moment om ringen uit te wisselen is zoveel mooier in beleving wanneer je wacht tot de ceremonie. Dit omdat iedereen er dan bij is en ook omdat de ceremonie betekenisvoller is dan het wettelijke gedeelte. Althans dat vonden wij toch... Wij hebben gewacht tot de ceremonie en zijn blij dat we dit zo gedaan hebben. Op de foto's valt het echt niet op dat we geen trouwring aanhadden. Groetjes
Het moment om ringen uit te wisselen is zoveel mooier in beleving wanneer je wacht tot de ceremonie. Dit omdat iedereen er dan bij is en ook omdat de ceremonie betekenisvoller is dan het wettelijke gedeelte. Althans dat vonden wij toch... Wij hebben gewacht tot de ceremonie en zijn blij dat we dit zo gedaan hebben. Op de foto's valt het echt niet op dat we geen trouwring aanhadden.
Groetjes
Hier zelfde situatie. Gemeentehuis smorgens, kerk om 16 uur, daartussen foto's. Nu dacht ik eigenlijk op de foto's gewoon mijn verlovingsring te dragen. Vóór de kerk doe ik deze uit en tijdens de viering wisselen we onze trouwringen uit. We hebben onze fotograaf van smorgens tot savonds op het feest, dus ja vanaf de kerk heb ik dan foto's mét trouwring he.. Of is dit dan raar?
@inez wel ik weet het niet. Opzich vind ik wisselen tijdens de ceremonie ook mooier maar weet dan niet goed of het niet opvalt dat je je ring nog niet aanhebt op de foto's
Hey Julie,wij trouwen 's morgens voor de kerk en zullen dan de ringen uitwisselen. 's Avonds hebben wij ook in onze feestzaal een viering en houden we het iets ludieker. Ons thema is A'pen - Gent en tijdens de viering zal mijn man een stukje bijten van de cuberdon (gentse specialiteit) die ik hem geef en ik een stuk van het antwerps handje. De viering op zich is voor ons heel betekenisvol en de ludieke twist is ook wel iets voor ons.Dus zoals je leest kan je hier alle kanten mee op :-)GrtjsSylvie
Wij hebben ook pas 's avonds onze ceremonie. Maar gaan ook dan pas ringen wisselen. Denk eerlijk gezegd niet dat er iemand de foto's zo nauw gaat bekijken om te zien of je al dan niet al een ring draagt.
Ff verbeteren: wij trouwen 's morgens voor de wet :-) (niet voor de kerk dus)