Terug naar overzicht
Hey Inge,waar heeft hij jullie fotos getrokken en hoelang duurde de shoot zelf?
hij heeft fotos getrokken vanaf 's ochtends als mijn man toekwam, tijdens de burgerlijke trouw, de huwelijksviering en daarna dan de fotoshoot zelf, deze duurde ongeveer een uurtje en was bij ons in een park getrokken. echt prachtig gewoon !!!!
Wij hebben onze foto's ook laten trekken door Schutte en wachten benieuwd af op het resultaat ! We vermoeden dat we nog een maandje geduld zullen moeten hebben :-)Leuk alleszins om te horen dat jullie er heel erg tevreden mee zijn.Katleen & Joachim23/12/2006
Hallo wij trouwen in oktober en hebben ook voor Schutte gekozen, dus ik ben blij jouw positieve reactie te lezen. Ik vroeg me wel hetvolgende af, hebben jullie nog ideën voor een leuke locatie? Wij hebben niet veel tijd tussen de mis en de receptie dus echt ver kunnen we niet rijden
hoi Sophie,normaal gezien weet de fotograaf zelf ook wel een paar leuke locaties. als het goed weer is kan je best fotos nemen in de vrije natuur ergens in de buurt, en anders misschien in een lokale school of zo? daar kan je ook wel altijd toffe dingen doengroetjes Inge14-10-2006