Terug naar overzicht
Hallo dames!
ik ben volop bezig met het samenstellen van ons misboekje, maar ik zit een beetje in de knoop bij het vergevingsmoment...
Ik wil graag een mooi en origineel tekstje maar ik vind er niet echt een...Hebben jullie eventueel ideeen?
Alvast bedankt!!
Onze tekst voor het vergevingsmoment was deze:Vergeef meAls ik mijn schouders ophaal of mijn stem verhef…Als ik weer eens koppig ben of muisstil…Als ik ’s morgens nog slaap of ’s avonds niet naar bed wil…Als ik om een kleinigheid kwaad word en prikkelbaar ben…Als ik roep uit onmacht en jou niet vertrouw…Als ik je niet begrijp of geen tijd voor je heb…Want dan ben ik zo heel even maar niet lief.Kan je ’t me vergeven, alsjeblief?
Deze gaan wij gebruikenGeef me nog vijfminuten Heer, voor de harde woorden die ik sprak, waardoor ik in een mensenhartiets kostbaars brak.Geef me nog vijfminuten, voor een traan die ik niet liet, zo bleef een ander eenzaam en alleenmet zijn verdriet.Geef me nog vijfminuten, Heer, om de fouten die ik niet vergaf. Zo bleef een ander treuren omde schuld die ik hem gaf. Geef me nog 5minuten om wat ik niet heb gedaan, ofschoon U vele kansen gaf die ik voorbijliet gaan.Geef me nog tienminuten, Heer, misschien dat het wat wordt. Ach, geef me een heel leven, Heer,minuten zijn zo kort.