Terug naar overzicht
ik volg! Ben ook op zoek ;)
Ik woon in Aalst en ben zoals jullie kunnen zien onlangs getrouwd. Ik heb mijn make up laten doen door Els Diependael (City of Women) Erembodegem. Ze komt aan huis of je kunt bij haar in haar schoonheidsistituut/welness gaan. Op de ochtend van mijn huwelijk was ze al om 6 uur bij mijn ouders in Welle. Ze gebruikt de produkten van Jane Iredale. Héél lieve en professionele madam!!! Mijn make up was meer dan geslaagd. Ik ga bij haar ook voor gelaatsverzorgingen. Maar ik ben bij haar beginnen gaan omdat ik zwaar allergisch ben aan make up en parfum en in Jane Iredale zit niks van dat alles in. Ze kan dus vroeg starten:-) Nu mijn kapsel heb ik laten doen door mijn gewone kapster waar ik al jaar en dag ga nl. in Denderleeuw. Voor een kapster uit Aalst kan ik jullie niet helpen.
Ik ben van Denderleeuw dus zou ook ideaal zijn ;) Proficiat met je trouw!
Bedankt, maar stel je geen modern duur kapsalon voor. Het is er simpel en goed :-)Doordat ze al meer dan 30 jaar ervaring heeft, heeft ze ondertussen véél oudere klanten en zitten er nog weinig bruidjes tussen. Het was voor mij al een tijdje geleden dat ze nog een bruid had. En dan nog een moeilijke :-) zowel op gebied van haar als smaak :-) Ik wou enkel en alleen krullen maar ik heb héél lang sluik haar zonder pony en zonder volume. Hebben x-aantal keren allerlei krullen uitgeprobeerd en uiteindelijk gelukt mag ik wel zeggen. Ze zijn er in de loop van de dag wel stilaan uitgegaan maar je kan nu eenmaal niet toveren hé. Op het einde van de dag nog 0 krullen maar nog genoeg volume om het mooi te houden. Ik wou geen opsteekkapsel en geen speldjes of diadeem ofzoiets. Gewoon los en krullen. Als je wil kan ik je altijd foto doorsturen, foto's zijn wel zelf getrokken want hebben onze album pas in september (Yves Nevens) waar we trouwens ook supercontent van zijn !!!!
Bedankt, maar stel je geen modern duur kapsalon voor. Het is er simpel en goed :-)
Doordat ze al meer dan 30 jaar ervaring heeft, heeft ze ondertussen véél oudere klanten en zitten er nog weinig bruidjes tussen. Het was voor mij al een tijdje geleden dat ze nog een bruid had. En dan nog een moeilijke :-) zowel op gebied van haar als smaak :-) Ik wou enkel en alleen krullen maar ik heb héél lang sluik haar zonder pony en zonder volume. Hebben x-aantal keren allerlei krullen uitgeprobeerd en uiteindelijk gelukt mag ik wel zeggen. Ze zijn er in de loop van de dag wel stilaan uitgegaan maar je kan nu eenmaal niet toveren hé. Op het einde van de dag nog 0 krullen maar nog genoeg volume om het mooi te houden. Ik wou geen opsteekkapsel en geen speldjes of diadeem ofzoiets. Gewoon los en krullen. Als je wil kan ik je altijd foto doorsturen, foto's zijn wel zelf getrokken want hebben onze album pas in september (Yves Nevens) waar we trouwens ook supercontent van zijn !!!!
heey, proficiat met je trouw.dank u voor de tips ga ze noteren en ga eens gaan luisteren kan je wel eens de adressen doorsturen zowel van de kapper als van de make-up als van de fotograaf. ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar de foto's.waar heb jij je trouwfeest gegeven?je bent zeker al bedankt voor je hulp.