Terug naar overzicht
Hallookes,wij zijn er zelf nog niet geweest, maar bij de afwegingen van de zalen in het Gentse, vertelde mijn mama dat ze daar al een aantal keer geweest is voor een personeelsfeest.Ze zijn daar al steeds heel tevreden geweest over de bediening en het eten, maar ze zei dat het voor ons idee van feest niet ideaal zou zijn. Volgens haar hebben ze een aantal mooie zalen, maar niet groot genoeg voor ons aantal. (180 personen, op het einde van het feest...)Hopelijk ben je er al iets mee, maar ik denk dus zeker een bezoekje waard!SUCCESGroetjes
Hallookes,
wij zijn er zelf nog niet geweest, maar bij de afwegingen van de zalen in het Gentse, vertelde mijn mama dat ze daar al een aantal keer geweest is voor een personeelsfeest.Ze zijn daar al steeds heel tevreden geweest over de bediening en het eten, maar ze zei dat het voor ons idee van feest niet ideaal zou zijn. Volgens haar hebben ze een aantal mooie zalen, maar niet groot genoeg voor ons aantal. (180 personen, op het einde van het feest...)
Hopelijk ben je er al iets mee, maar ik denk dus zeker een bezoekje waard!
SUCCESGroetjes
Mijn beide ouders (gescheiden en hertrouwd) + een bevriend koppel hebben daar hun feest laten doorgaan.Zeer mooie locatie van zaal en tuin! Lekker eten! Zeer vriendelijke mensen! Ook schappelijk van prijs!Versieringen in overvloed en je kan echt alle kanten uit!Hadden ook eerst gekeken voor daar, maar allemaal zo in dezelfde zaal, zag ik niet zitten! :p