TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Karolien
21-3-2015
|
17-7-2014 18:12:49
http://www.pureandwell.be
deze dame haar "instituut" is in Brussegem. Ik ga er altijd voor de gewone dingen. Maar in maart gaat ze ook mijn haar en make-up doen. Ze komt dit thuis doen en kan eventueel ook dat van de mama en de zussen doen.
Tis echt een kei lieve spontane dame.
veel succes.
|
|
Nathalie
14-8-2014
|
17-7-2014 21:27:37
Hey! Vandaag net mijn proef gehad voor mijn haar en make up, dit door Sofie Blarinckx van Make Up 4 You en haar collega voor het haar Lore. Dit was fantastisch!! Ik heb geen lang haar, maar ze hebben er zo een mooi opsteek kapsel van gemaakt en de make up was perfect zoals ik zelf in gedachten had. Ze werkt met de producten van Mac, bij haar ben je zeker aan het goede adres!! Voor de proef zijn ze aan huis geweest , je kan ook bij haar in Antwerpen gaan. Dit is zeker een aanrader vindt ik. :-)
|
|
Elke
23-5-2015
|
23-7-2014 9:26:10
hey,
Ik heb voor Sofie en Lore gekozen. Bedankt voor de tip. Hetgeen ik in haar portfolio zag stond me wel aan. Haar prijzen vallen zeer goed mee en ze werkt met MAC.
Mijn proefsessie is nog veraf, maar ik kijk er nu al naar uit.
|
|
Annie
|
6-10-2014 21:00:45
Ik ben hair & make-up artist uit het Zaventemse en doe heel veel brudjes. Ik kom altijd aan huis voor zowel de proef- als op D-day. Ik werk ook met professionele producten zoals MAC, Kryolan, Make-up for ever, Armani, Benefit, Bobby Brown enz...
|
|
|
|
Helemaal uzelf !
in |
Je wil je professioneel laten opmaken op je trouwdag of je wil een leuke make-over bij jou thuis
in Sint-Stevens-Woluwe (Zaventem) |
Een prachtig bruidskapsel en bijhorende naturelle Make-Up, wij laten je stralen op jouw speciale dag!
in Deurne |
Iedereen verdient het om er stralend uit te zien op zijn of haar belangrijke dag!
in Borgerhout |
in Turnhout |
Professionele, betaalbare make-up & hairstyling op maat...
in Hemiksem |
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|