Terug naar overzicht
Hey ,Nicole Ik zou begot ook niet weten hoe ik daar aan moet beginnen!Er is me verteld : 'zeg/vertel waarom je van hem houd en hoeveel enzo....Maar als ik iets op papier moet zetten klap ik dicht.Grz en hoop dat je toch inspiratie vind mss van de creatieve bruidjes onder ons :-D Sofie
Dit is mijn gelofte: Dit is mijn gelofte aan jou:Mijn liefde voor jou zal steeds oprecht zijn.Ik zal voor je zorgen en je goed behandelen.Samen zullen we ons pad bewandelen.Ik zal je voeden, je kleden en je warm houden.Je koesteren en eren.Ik geef je mijn liefde en onderdak.Ik zal je helpen en begeleiden op het rechte pad.Ik zal je beschermen voor al het kwade.Ik zal luisteren naar je problemen en deze voor je oplossen.Ik zal jouw kant kiezen, ook al heb je ongelijk.Gewoon om mijn liefde te bewijzen.Ik plant bloemen en laat ze groeien.Ze zullen een symbool van liefde zijn, die alleen wij kennen.Ik zal je naam fluisteren, als er niemand is.Je zal mijn liefde voelen, ook al zijn we apart.Want samen zijn we 1 in ons hart