Terug naar overzicht
Heej! Bruidskledij in Belgie is normaal goedkoper...ik heb mijn jurk in Beringen gekocht en hij was in NL 300 euro duurder. Nog een aantal jurken heb ik vergeleken en die waren ook tussen de 150 en 300 euro duurder in NL! Ligt misschien aan het merk ofzo?Groetjes
@Milou welke winkel was dat?
Oei zo vreemd? Ik heb een winkel gevonden in Eindhoven waar je al vanaf 300 euro een trouwjurk hebt.Je mag dat adres van jouw winkel anders wel eens doorgeven?
@Sarah: welke winkel? hebben die een site
http://www.bruidsmode.net/ Ze hebben 3 vestigingen. En als je gaat kijken bij de outlet store dan zeggen ze dat ze trouwjurken hebben vanaf € 299 en maximaal € 899.
Ik ken die winkel, alles is 899, behalve zo 10 stuks die je nog niet wilt aandoen!
Ik heb mijn kleed daar wel gekocht bij Ann en John's, omdat het mooie en unieke jurken zijn, maar verwacht gewoon niks te vinden voor 400 euro.
Hmm ok jammer. Andere tips zijn dus welkom :-)
Ben je al eens gaan kijken bij Youniek in Turnhout?Ik kan hun enkel aanbevelen...
Ben je al eens gaan kijken bij Youniek in Turnhout?
Ik kan hun enkel aanbevelen...
Krista: nee nog niet van gehoord. Hebben zij ook betaalbare bruidskledij?
Bruidskleding is echt stukken duurder in NL! enkel gewone kleding is in NL soms wel goedkoper..
Rijsel schijnt ook een heel stuk goedkoper te zijn , enkel de franse conversatie houd mij wat tegen om daar een namiddag te gaan passen. Ik begrijp goed frans maar bruidsmodetaal is nu niet iets waar je dagelijks in het frans over spreekt ....dus ik weet het nog niet ...
@ Sarah, ja hoor, daar is de duurste jurk geloof ik 899 euro maar het begint al vanaf 399 euro als ik mij niet vergis he...
@ Sarah,
ja hoor, daar is de duurste jurk geloof ik 899 euro maar het begint al vanaf 399 euro als ik mij niet vergis he...
Krista: ok bedankt voor de tip! :-)
Hier ook een Youniekfan! Daar kan echt veel van aanpassingen en zo....Een vierdelig mannenpak op maat kost er 400eur, mooi van kwaliteit en details, zeker ook een aanrader!
ik heb mijn jurk besteld gehad bij een fabriek in hongkong en paste bij aankomst perfect, na enkele maanden wel door een naaister laten inemen omdat ik 12 kg was verloren (mijn eigen schuld dus) ik heb voor deze jurk incl douane 200 euro betaald max 220 en ik had een bijpassende sluier die ik achter na toch niet wou dragen https://www.facebook.com/media/set/?set=a.6929028041044... dit zijn enkele van mijn foto's kan je eens bekijken ik wil je gerust ook de gegevens van de fabriek opzoeken want ik was heel erg fan en wou niet veel aan mijn kleed uitgeven want je draagt het maar 1 keer :)
Een goedkope jurk vinden is 1 ding, maar vergeet niet dat je dan voor alle 'pasbeurten' (bij mij een stuk of 4) opnieuw naar Nederland op en af moet (verplaatsingskosten, verlof nemen om er tijdens de uren te geraken, etc.) en het uiteindelijk op hetzelfde zal neerkomen...
Lien: dat is ook waar :-)Heeft er iemand nog tips waar betaalbare bruidsjurken te koop zijn in de regio's Mechelen - Dendermonde?
Ik ga voor mijn bruidsjurk naar Youniek...toffe mensen en goede uitleg over de prijs en zo