Terug naar overzicht
Hey!Ik ben daar begin dit jaar tijdens mijn zoektocht naar een kleed geweest.. Ik had hier op het forum al wat mindere commentaren gelezen, maar aangezien mijn tante naaister is en daar vlakbij woonde, hebben we het er toch maar op gewaagd. En hoewel ik er mijn kleed niet gevonden heb, waren ze wel heel vriendelijk en helemaal niet uit de hoogte en je hebt er vrij veel keuze.. Op het einde hebben ze wel enkele keren vermeld dat als ik een jurk wilde bij hen, ik zeker niet meer te lang mocht wachten, maar echt pusherig zijn ze ook niet geworden. Weet wel niet meer hoe de mevrouw heette die mij toen geholpen heeft..Veel succes!
Bedankt Inge :-)
Hallo,mijn kleedje komt van daar :)Ze waren inderdaad erg vriendelijk en tot nu toe is alles vlot verlopen...Ik ga in augustus nog eens gaan passen en in september is onze dag, dus ik kan ook geen garanties geven dat alles tot dan goed gaat,maar ik heb er wel vertrouwen in.Tot nu toe kan ik deze zaak zeker wel aanraden :)xStephanie
(gewoon, voor de zoekmachine) Pierre-Yves
Hey,Ik ben er vorige week gaan kijken en was ook wat bang door de eerder negatieve commentaren hier.Mocht eerst enkele boeken inkijken maar uiteindelijk zijn we toch verder gegaan op enkele foto's die ik meehad. Ik heb van elke foto die ik meehad een soortgelijke of zelfs dezelfde jurk kunnen passen. Je hebt er een zeer ruime keuze en ik heb er uiteindelijk ook mijn jurk gevonden. De mevrouw die mij geholpen heeft was ook zeer vriendelijk en behulpzaam.In januari mag ik de eerste keer gaan passen! Kijk er al naar uit om de jurk meer in mijn maat eens aan te doen :-)xEline