Terug naar overzicht
Nee maar ik weet perfect hoe jij je voelt want ik trouw de dag voor jou. En heb zelf al nachtmerries gehad ivm de trouw en vrijgezellen. Wij gaan naar het stadhuis in een huifkar van schoonouders van vrienden van mijn toekomstige schoonzus.
Haha, zo blij te lezen dat ik niet de enige ben. Ik ben vrijdag voort eerst gaan passen en geloof me, ik heb nachtmerries gehad om U tegen te zeggen.Maar uiteindelijk viel het geweldig goed mee! Ik heb voor het eerst mijn jurk in z'n geheel gezien en het was super. Ik was er ook van overtuigd dat ik er niet in zou kunnen of dat het zou scheuren. Maar niks van hoor!Denk dat het wel normaal is, je leeft er ook echt wel naar toe he! En je wilt er natuurlijk prachtig uitzien die dag. Komt goed, echt waar!
Haha, zo blij te lezen dat ik niet de enige ben. Ik ben vrijdag voort eerst gaan passen en geloof me, ik heb nachtmerries gehad om U tegen te zeggen.
Maar uiteindelijk viel het geweldig goed mee! Ik heb voor het eerst mijn jurk in z'n geheel gezien en het was super. Ik was er ook van overtuigd dat ik er niet in zou kunnen of dat het zou scheuren. Maar niks van hoor!
Denk dat het wel normaal is, je leeft er ook echt wel naar toe he! En je wilt er natuurlijk prachtig uitzien die dag. Komt goed, echt waar!