Terug naar overzicht
http://www.luckysdvdbabbelbox.be/voorbeeldennl.html
Ik veronderstel dat je het antwoord het beste kunt vinden bij de 2 filmers, die hebben hier toch ervaring mee?
Elke,Ik ga ervan uit dat de camera bij jullie bemand is. Je zou ervoor kunnen opteren om de cameraman te laten functioneren als een reporter. Hij kan bij de gasten rondkomen en peilen naar hun reacties. Op die manier kan je dus de videoboodschappen genereren. Of je stelt de camera en cameraman op, op een plaats waar iedereen voorbij komt, op een vaste locatie. Wanneer iemand spontaan iets wil inspreken start de cameraman de opname. Het is op dit laatste principe dat LuckysDvDBabbelbox is gebaseerd. Alleen is de LuckysDvDBabbelbox volledig automatisch. Hij filmt en fotografeert wanneer iemand op de voetplank gaat staan. Veel plezier.
Elke,
Ik ga ervan uit dat de camera bij jullie bemand is. Je zou ervoor kunnen opteren om de cameraman te laten functioneren als een reporter. Hij kan bij de gasten rondkomen en peilen naar hun reacties. Op die manier kan je dus de videoboodschappen genereren. Of je stelt de camera en cameraman op, op een plaats waar iedereen voorbij komt, op een vaste locatie. Wanneer iemand spontaan iets wil inspreken start de cameraman de opname. Het is op dit laatste principe dat LuckysDvDBabbelbox is gebaseerd. Alleen is de LuckysDvDBabbelbox volledig automatisch. Hij filmt en fotografeert wanneer iemand op de voetplank gaat staan. Veel plezier.
Best aan het bedrijf vragen waar je geboekt hebt. Zij weten dit het beste door hun ervaring en kunnen perfect inschatten waar en wanneer dit gebruikt moet worden.
Wij hebben dit ook lang overwogen maar ondertussen hebben wij al enkele huwelijken achter de rug (in onze vriendenkring is een huwelijksboom aan de gang ;-) ) en wij zijn van dit idee afgestapt. Wij krijgen toch de indruk dat op die babbelbox vooral veel zatte zever verkocht wordt en weinig serieuze dingen. Dat kan natuurlijk wel grappig zijn maar wij denken dat het absoluut geen meerwaarde zal zijn achteraf. In een gastenboek wordt ook wel eens gezeverd maar hoe later op de avond, hoe minder ze daar nog naar kijken dus de 'serieuzere' dingen ga je toch daar in vinden. Maar dat is ook weer persoonlijk natuurlijk ;-)Veel succes!