Terug naar overzicht
Eens bellen. Veel feestzalen hebben nu hun verlofperiode heb ik reeds gemerkt.
Ik zou ook eens bellen, dan ben je hopelijk gerust gesteld
Wij hebben ons trouwfeest op 21/6/14 gehad in Art Nouveau.Top locatie en super lekker eten, iedereen was vol lof over deze feestzaalmaar wat je zegt klopt wel...Heb na het betalen van het voorschot ook af en toe eens een mail gestuurd omdat ik nog enkele vragen had en dan kon het soms lang duren voor ik een antwoordje had...Ongeveer 6-8 weken van tevoren zijn we nog eens terug geweest om alles in detail te bespreken en toen was het wat communicatie betreft weer top, heel professioneel!Niets is teveel, alles kan, veel sneller een antwoord op mails etc etc...Dus ik begrijp je zorgen nu want ik heb ook ff stress gehad maar eens de datum dichterbij komt ga je zeker geen spijt hebben dat je voor hen hebt gekozen!Als je nog vragen mocht hebben mag je me steeds mailen.sharlene.weyenberg@hotmail.com
Hey Sharlene,Super bedankt voor je reactie! Dat stelt me meteen gerust.Ik zal dan zeer geduldig nog wat afwachten tot onze datum dichterbij komt ;)Er zijn andere zaken genoeg die ik kan regelen.Als er iets is, weet ik je in elk geval te vinden! Bedankt