Terug naar overzicht
Hey!Ik heb vorige week mijn proef gehad voor mijn make up ( en ook mijn haar), bij Visagiste Sofie Blarinckx van Make Up 4 You, dit was fantastisch goed gedaan!Ze werkt samen met Lore, zij doet het haar , dit was ook super goed gedaan.Ze luisteren naar wat je wil, geven tips. Ikzelf draag bijna nooit make up en ze heeft de make up dan ook niet overdreven, perfect wat ik wou eigenlijk, ben heel tevreden over haar.Sofie is iemand die heel veel van haar vak kent, op haar kan je zeker vertrouwen.Ik vindt haar alvast een dikke aanrader! Ze is van Antwerpen en werkt met de make up van MAC (ik heb zelf een gevoelige huid en heb geen problemen gehad met dit merk)Veel succes alvast met je zoektocht :-)
Hey!
Ik heb vorige week mijn proef gehad voor mijn make up ( en ook mijn haar), bij Visagiste Sofie Blarinckx van Make Up 4 You, dit was fantastisch goed gedaan!
Ze werkt samen met Lore, zij doet het haar , dit was ook super goed gedaan.
Ze luisteren naar wat je wil, geven tips. Ikzelf draag bijna nooit make up en ze heeft de make up dan ook niet overdreven, perfect wat ik wou eigenlijk, ben heel tevreden over haar.
Sofie is iemand die heel veel van haar vak kent, op haar kan je zeker vertrouwen.
Ik vindt haar alvast een dikke aanrader! Ze is van Antwerpen en werkt met de make up van MAC (ik heb zelf een gevoelige huid en heb geen problemen gehad met dit merk)
Veel succes alvast met je zoektocht :-)
Hoi Nathalie,zou je mij even de gegevens kunnen doorgeven? Ik ben namelijk ook nog op zoek naar beiden en het begint dringend te worden.. :sgroetjeskatleen
Ik heb geprobeerd via facebook haar te vinden en heb haar een prive mailtje gestuurd, nu hopen dat ze snel antwoord.
Hoi Allemaal! Zo'n lieve woorden Natalie, dat is heel erg leuk om te lezen! Ik sta hier op de webstek ook tussen de leveranciers hoor - maar mijn webstek kan je vinden op www.makeupforyou.be ! Misschien tot snel!Heel veel liefs,Fie!
Hey iedereen!Zoals jullie reeds kunnen zien bij deze topic heeft Sofie haar site er al bijgezet :-).Veel succes allemaal!! :-) @Sofie, heel graag gedaan hoor, als het goed is mag het zeker gezegd worden.Ik vond het ook altijd leuk als bruidjes me advies of tips ( zowel positief als negatief ;-) ) gaven bij sommige dingen, mond aan mond reclame is nog altijd de beste ;-).Groetjes!!
Hey iedereen!
Zoals jullie reeds kunnen zien bij deze topic heeft Sofie haar site er al bijgezet :-).
Veel succes allemaal!! :-)
@Sofie, heel graag gedaan hoor, als het goed is mag het zeker gezegd worden.
Ik vond het ook altijd leuk als bruidjes me advies of tips ( zowel positief als negatief ;-) ) gaven bij sommige dingen, mond aan mond reclame is nog altijd de beste ;-).
Groetjes!!