Terug naar overzicht
Hey Karolien,Ik ben daar ook gaan passen een paar maanden geleden. Volgens mij hebben ze er niet de volledige collectie. Van elk merk hebben ze een 5 a 10 tal kleedjes denk ik. Wat het pasgeld betreft moet je een voorschot van 50 euro betalen als je de 2de keer terug gaat. Neem je het kleed niet dan is die 50 euro verloren, neem je het wel dan houden ze dat af van de prijs van je kleed. De 1ste keer passen is gratis. Hoewel ik zelf veel negatieve commentaren had gelezen over Couture Paul vond ik ze er heel vriendelijk toen ik er ben geweest.Heb uiteindelijk wel gekozen voor een kleedje van Linea bij Linkx in Hasselt.Succes met je zoektocht!GroetjesKristel
Als ze pasgeld vragen... vind ik er al over hoor!
Hoi!Ik ben ook bij couture Paule gaan passen en ben heel tevreden. Ik had Els als verkoopster en dat is echt een schat van een vrouw! Van Rembo en Linea hebben ze in elk geval meer dan 10 kleedjes hangen. Van de andere merken weet ik het niet, want daar was ik niet in geïnteresseerd. Ik weet wél dat ze veeeeeeel merken hebben, dus ook veel stijlen. Ik persoonlijk vind het een aanrader om er eens te gaan passen. Ik ben er voor de eerste keer geweest en heb er ook meteen gekocht, maar ze hebben me niets gezegd van pasgeld, dus daar kan ik je niets over zeggen. Heb gewoon 50 euro voorschot gegeven en heb daarna een deel van het kleed al moeten betalen via overschrijving, MAAR ik was dan al wel 100 % zeker van m'n keuze. Je ziet maar wat je ermee doet, maar mijn zegen heb je! ;-)Veel succes!!! Groetjes!
Hoi Karolien,er is een winkel van Cymbeline in Brussel.Groetjes,