Terug naar overzicht
Ik heb hier op het forum iets gelezen over een vlieger. Vond die ook heel mooi !Ik heb het teruggevonden en kopieer het hier eens:VliegersKinderen zijn net vliegers.Je probeert jaren om ze van de grond te krijgen.Je rent met ze, tot je buiten adem bent.Zij storten neer, of ze smakken tegen het dak.Je pakt ze terug op, lijmt ze en verstevigt ze hier en daar nog wat.Da's nou net het delicate van de zaak,Gebruik je te veel touw en hout, dan zullen ze nooit lang in de lucht blijven.Toch moet het skelet van de vlieger stevig genoeg zijn om de harde klappen op te vangen.Zijn ze dan eindelijk in de lucht,dan hebben ze steeds meer vliegtouw nodig...Maarbij elke draai van de klos voel je verdriet waar je eigenlijk ook blij van wordt.De vlieger raakt steeds verder wegen je weet dat het niet lang meer duurtof dat prachtige ding zal de lijn die jullie verbindt,doorsnijden en vliegen zoals het hoort te vliegen.Vrij en op zichzelf, vertrouwend op de wind.Dan weet je dat je een meesterwerk hebt gemaakt.
Ik was er net ook zelf mee bezig. Wij gebruiken waarschijnlijk deze zelfgeschreven tekst om te graveren:Bedankt om deze speciale dag met ons te delen,en voor jouw liefde en steun onderweg.We blikken dankbaar terug op het verleden,genieten van het heden,en kijken uit naar wat de toekomst ons brengt.Bedankt voor de duizenden kleine dingen die je hebt gedaan.maar het meest van al,omdat je sprookjes doet bestaan.
OMG... SUPER gewoon... dikke dikke merci, zal ik cc Jolien erbij vermelden als ik deze gebruik :) echt heel erg mooi!!