Nu Online
Momenteel zijn er 119 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Hamme / Oost-vlaanderen

22-1-2007 10:09:23
Hallo iedereen,

Is er hier soms nog iemand van Hamme die op 07/07/'07 trouwt? er zouden er 9 die dag zijn ;-)

Grtjs. Ellen en Jurgen

Ellen

Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 574

Kelly
29-9-2007
 Meld misbruik22-1-2007 16:13:38

Hey hallo , Amai zoveel die dag .
Wij zijn ook van Hamme , maar trouwen niet die dag maar wel op 29/09/07.
Heb jij enig idee mss wat de kosten hier in Hamme zijn van het gemeentehuis .

Groetjes Kelly

Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik22-1-2007 20:10:54

Hey Kelly!

Wat een toeval, wij trouwen ook op 29 september 2007 in de sint-pieterskerk te Hamme. Om welk uur trouwen jullie? Wij om half 3.

Groetjes,

Veerle
29/09/2007

Kelly
29-9-2007
 Meld misbruik22-1-2007 21:08:06

Wij moeten het juiste uur nog bespreken ,maar zouden opteren in de voormiddag rond 11u a 11u30.Wij trouwen wel in de zoauf kerk aangezien dit net het hoekje achter is .leuk om te weten dat we niet de enige hier in Hamme zijn die dag . En trouwens men vriend noemt ook jurgen hebben niet alleen dezelfde naam maar we gaan oo nog es op dezelfde dag trouwen . leuk he

Groetjes Kelly

Veerle
29-9-2007
 Meld misbruik22-1-2007 21:32:42

Hey Kelly,

nog even een kleine rechtzetting: mijn vriend heet Jan, Ellen haar vriend heet ook Jurgen :).

Veerle

carmen
28-7-2007
 Meld misbruik23-1-2007 11:49:31

Hey Ellen, dat ik ook trouw in Hamme dat wist ge al hé. D-day is 28/07/07. Dus niet zoveel later dan jullie. En hoe zit het met de voorbereidingen?
Groetjes, Carmen

carmen
28-7-2007
 Meld misbruik23-1-2007 11:51:16

Hey Kelly en Veerle, jullie zal ik dan vermoedelijk wel zien op de vormingsessie op 9/2 zeker?
Tot dan!
Groetjes
Carmen

Ellen

Meld misbruik23-1-2007 12:16:46

Hallo iedereen,

De prijs weet ik jammer genoeg niet. Binnen 2 weken moeten we terug naar de gemeente, ik zal het dan nog eens vragen en dan op de site hier zetten.
Heb je al gebeld om je uur vast te leggen? dat kan je al doen hé. ah ja, en je kan nu ook kiezen wie uw trouwt hé, dus als je iemand kent die schepen is dan mag die u trouwen.
Carmen,
Heb nog nie zoveel gedaan zenne, enkel het officiële hé, morgen moeten we naar onze ceremoniemeester, dan weten we weeral wa meer hé ;-)
ga jij de 9de ook?? wij ook zenne.. ik vraag mij eigenlijk af wat dat da juist gaat zijn..
grtjs.

Fieke
7-7-2007
 Meld misbruik24-1-2007 15:36:10

Wij trouwen in Hamme op 7/07/2007, maar wel Hamme-Merchtem!

Veel succes nog met de voorbereidingen!

Groetjes,
Fieke
7/07/2007

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Huwelijksviering nodig?
Ellis&You Bijzondere muziek voor die bijzondere dag in Antwerpen
Maak de mooiste dag van je leven af met de mooiste muziek. Laat je ontroeren door de betoverende stem van Ellis. Live begeleid op piano en/of gitaar voor uw ceremonie en receptie of live on tape voor een verrassend, extra geslaagd avondfeest! Meer info
Lillee's Land Lillee's Land in Tienen
Oldschool vintage swing & jazz Bij ceremonie duo zang - gitaar Meer info
Rent a Priest vzw Rituelen voor mensen van nu in Tielt
Rent a Priest verzorgt vieringen waarin u centraal staat, met de taal en de accenten die u wenst, op de plaats van uw keuze, met warmte, verbondenheid en passie. Rent a Priest is geworteld in de room-katholieke traditie en staat open voor iedereen. Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info