Terug naar overzicht
Hey hallo , Amai zoveel die dag .Wij zijn ook van Hamme , maar trouwen niet die dag maar wel op 29/09/07.Heb jij enig idee mss wat de kosten hier in Hamme zijn van het gemeentehuis .Groetjes Kelly
Hey Kelly!Wat een toeval, wij trouwen ook op 29 september 2007 in de sint-pieterskerk te Hamme. Om welk uur trouwen jullie? Wij om half 3.Groetjes,Veerle29/09/2007
Wij moeten het juiste uur nog bespreken ,maar zouden opteren in de voormiddag rond 11u a 11u30.Wij trouwen wel in de zoauf kerk aangezien dit net het hoekje achter is .leuk om te weten dat we niet de enige hier in Hamme zijn die dag . En trouwens men vriend noemt ook jurgen hebben niet alleen dezelfde naam maar we gaan oo nog es op dezelfde dag trouwen . leuk he Groetjes Kelly
Hey Kelly,nog even een kleine rechtzetting: mijn vriend heet Jan, Ellen haar vriend heet ook Jurgen :).Veerle
Hey Ellen, dat ik ook trouw in Hamme dat wist ge al hé. D-day is 28/07/07. Dus niet zoveel later dan jullie. En hoe zit het met de voorbereidingen?Groetjes, Carmen
Hey Kelly en Veerle, jullie zal ik dan vermoedelijk wel zien op de vormingsessie op 9/2 zeker?Tot dan!GroetjesCarmen
Hallo iedereen,De prijs weet ik jammer genoeg niet. Binnen 2 weken moeten we terug naar de gemeente, ik zal het dan nog eens vragen en dan op de site hier zetten.Heb je al gebeld om je uur vast te leggen? dat kan je al doen hé. ah ja, en je kan nu ook kiezen wie uw trouwt hé, dus als je iemand kent die schepen is dan mag die u trouwen.Carmen,Heb nog nie zoveel gedaan zenne, enkel het officiële hé, morgen moeten we naar onze ceremoniemeester, dan weten we weeral wa meer hé ;-)ga jij de 9de ook?? wij ook zenne.. ik vraag mij eigenlijk af wat dat da juist gaat zijn..grtjs.
Wij trouwen in Hamme op 7/07/2007, maar wel Hamme-Merchtem!Veel succes nog met de voorbereidingen!Groetjes,Fieke 7/07/2007