Terug naar overzicht
Hoi allemaal,
ik heb hier al heeeeel veeeeel positieve dingen gelezen over Youniek, maar wat ik mij afvraag: Heeft iemand hier al een kleed bij hen volledig laten maken? Zoja, stemde de prijs die ze opgaven bij schatting overeen met de prijs die je er uiteindelijk voor betaalde?
Mercikes! x
HalloBij youniek zijn ze heel vriendelijk !Een vriendin van me heeft hier haar kleed laten maken voor nu in sep te trouwen En ik heb mijn kleed daar ook al besteld voor in januari te trouwen Zijn hele mooie kleedjes die ze daar hebben en als je t een en t ander er aan wil veranderen kan dit zonder problemen Bij veel verandering vragen ze wel 10 % extra bij de prijs
Ik heb mijn kleed bij hun gekocht.Ze waren heel duidelijk, ze verschoten dat ik heel brede dijen heb en ze hebben dadelijk gezegd (na het meten) sorry, ze vonden het vervelend maar er kwam een supliment boven op de prijs. Dus voor ik mijn kleed bestelde wist ik de uiteindelijke prijs.Is een winkel die zeer correct handelt.Succes met je zoektocht van jou droomjurk ;-).
Ik heb mijn kleed bij hun gekocht.
Ze waren heel duidelijk, ze verschoten dat ik heel brede dijen heb en ze hebben dadelijk gezegd (na het meten) sorry, ze vonden het vervelend maar er kwam een supliment boven op de prijs. Dus voor ik mijn kleed bestelde wist ik de uiteindelijke prijs.
Is een winkel die zeer correct handelt.
Succes met je zoektocht van jou droomjurk ;-).
Inderdaad, de prijs die ze je ginder vertellen blijft ook de uiteindelijke prijs. Mijn zus haar kleed kwam vandaar, perfect in orde, enkel nog een tip: ga ook eens zitten met je kleed. Mijn zus heeft dit niet gedaan waardoor haar kleed net te strak werd ingenomen...
Ik ben ook reeds bij Youniek geweest en ga in September terug. Ik ben ook van plan om mijn kleed volledig te laten maken naar mijn ideeën. Heb eerlijk gezegd wel wat schrik, maar ik heb namelijk een bepaald kleed in mijn hoofd en niets anders gaat goed genoeg zijn :-) Duimen dus!
Dames,hartelijk dnak voor je reacties!@Kelly: hier hetzelfde probleem! Ik heb mijn kleed zien hangen in Nederland, maar het kwam (met aanpassingen en dergelijke) op veel meer dan ik wilde uitgeven. Dus hoop ik dat ze daar iets gelijkaardigs gaan kunnen maken voor een kleiner budget. Ik zal dan maar een afspraakje maken :-)
Dames,
hartelijk dnak voor je reacties!
@Kelly: hier hetzelfde probleem! Ik heb mijn kleed zien hangen in Nederland, maar het kwam (met aanpassingen en dergelijke) op veel meer dan ik wilde uitgeven. Dus hoop ik dat ze daar iets gelijkaardigs gaan kunnen maken voor een kleiner budget. Ik zal dan maar een afspraakje maken :-)