TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Charlene
16-8-2014
|
25-7-2014 10:03:11
Super mooi!! Wij gaan ook onze geloften zelf schrijven. Ben er al mee bezig maar tis toch niet zo gemakkelijk om alles op papier te zetten.
|
|
ilona
24-10-2014
|
25-7-2014 10:03:31
Hai Nicole,
Ik vind hem erg leuk, niet te lang (want persoonlijk vraag ik me dan altijd af hou je dat vol als het zo lang is met al die spanning) Maar het enige puntje wat ik heb, de eerste zinnen rijmen zo :-). Maar als dat voor jou goed voeld gewoon doen! Het is jullie dag, schijf van uit je hart, das het allerbelangrijkste!
Liefs ilona
|
|
Jorien
2-8-2014
|
25-7-2014 10:54:50
Wat vinden jullie van de mijne? Wij trouwen niet in de kerk maar hebben wel een eigen ceremonie in mekaar gestoken.
Schattie,
Vandaag exact 5jaar geleden heb ik de grote sprong gewaagd met jou in dit avontuur.
Er was toen een vacature vrij in de helft van mijn hart. Deze heb je nu in handen.
Ook al was ik in het begin niet echt overtuigd, ik denk stiekem dat je deze plek altijd gehad hebt.
Je weet dat ik graag naar K3 de musical kijk met poppie ‘Alice in Wonderland’, mijn favoriete liedje ‘Ik wil naar huis’. Daarin zingen ze ‘zijn we gewoon niet allemaal, af en toe een klein beetje verdwaald, diep vanbinnen toch een beetje Alice’. Wel vorig jaar ben ik ook wat verdwaald geweest. We hebben het niet makkelijk gehad op momenten: Eerst het zwanger worden, daarna de bevalling en niet veel nadien heb ik op 1week tijd afscheid moeten nemen van 2 dierbaren die ik er heel graag bij had gehad vandaag.
Ik heb soms het gevoel dat ik je wat in de steek heb gelaten, maar je hebt daar nooit over geklaagd. Ook niet toen ik dit jaar al 2x in het ziekenhuis beland ben…
Ook al denk ik soms dat ik de sterke ben in onze relatie, eigenlijk ben jij dat.. Mon amour pour toujours ;)
Ik kan u echter niet beloven dat ik u niet meer in een zatte bui bij uw ouders ga achterlaten, maar dat is alleen maar omdat ik schrik heb dat ik u ga verliezen. En dat weet je, ook al geef je het niet graag toe.
Ook al zeggen ze dat na vandaag er niet veel veranderd, maar vanaf nu is your ass mine J
Naast de übermooie dochter die we samen gemaakt hebben ben ik er zeker van dat er in de toekomst nog mooie momenten en dingen op ons staan te wachten.
Ik wil van deze gelegenheid ook gebruik maken om onze vrienden te bedanken om ons een superleuke vrijgezellen te bezorgen. En mijn BBM vriendinnetjes die op 2j tijd een bijzondere plaats in mijn hartje hebben bemachtigd. Jullie maken ook van mij een ander en beter mens!
|
|
sardi
4-10-2014
|
25-7-2014 16:57:01
Hey Nicole, ik vind het een mooie tekst, ook leuk dat je de kleine dingen die je leuk vindt aanhaalt. Er staan wel een paar kleine foutjes in: met jouw en kyra, met jouw wil ik, vandaag wil ik jouw beloven. Hier zou het telkens jou ipv jouw moeten zijn. Als je ze zou uitspreken zou je het verschil niet horen, maar aangezien je ze wil opschrijven voor elkaar, dacht ik er toch even op te wijzen.
maar mooie tekst, ik ben hier ook al aan mijn geloften aan het werken, niet gemakkelijk te verwoorden.
|
|
Jolien
15-5-2015
|
26-7-2014 23:01:11
Mooi en eerlijk !
Klein detail, maar als je het op een kaart aan elkaar wil geven misschien niet onbelangrijk: let op met jou of jouw. Ik zag dat je een aantal keren jouW schreef, terwijl het op die plaatsen zonder de W is. Maar misschien moest je nog eens herlezen op schrijffoutjes
|
|
Jolien
15-5-2015
|
26-7-2014 23:05:21
A-ha, Sardi. Had jouw berichtje nog niet gelezen. Ik viel bij deze dus in herhaling
Jorien, Ik vind je geloftes mooi maar misschien té open? Ik zou dat van die zatte bui er niet direct bijzetten (ik kreeg er eerder een negatief gevoel bij)... Je vrienden zou ik ook niet tijdens je geloftes bedanken, daar vind je zeker wel een ander plekje voor. Ook belangrijk en niet te vergeten, dat weet ik wel. Maar geloftes gaan toch enkel over de liefde tussen jou en je man, denk ik dan.
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|