Terug naar overzicht
Dikke proficiat met je huwelijk, je zag er inderdaad geweldig uit!!Geniet nog van de reis!
Een dikke proficiat! Jullie fotomuur is geweldig!!!
proficiat met jullie huwelijk! zijn erg mooie foto's ik denk trouwens dat ik met jou man nog op school heb gezeten ;-)veel genot van jullie huwelijksreis!
Bedankt iedereen!@Sanne: op SMC Brasschaat dan? :) Hij is het voorlaatste jaar naar Schoten gekomen, waar ik hem heb leren kennen :) Groetjes,Kim
He Kim, nee lagere school in mariaburg! Toevallig seg! Veel plezier in het getrouwde leven! =)
Eerst en vooral een hele dikke proficiat! :-)Bij mij is de trouwdag nog wat verder weg maar ik ben op internet al eens beginnen kijken naar trouwjurken. Het bruidsparadijs in Merksem leek mij ook wel interessant. Maar nu ik dit hier lees heb ik toch een vraag: om welke reden zijn er veel mensen hier niet tevreden over?
Hey Sarah! Je kan hier op het trouwforum eens zoeken op bruidsparadijs, dan kan je er wat over lezen. In ieder geval ken ik niemand persoonlijk die ontevreden was. Een vriendin van mij heeft haar trouwkleed daar ook gekocht en stond er prachtig mee! Veel succes met de zoektocht!
Hof ten Damme is inderdaad de aller- allerbeste zaal ooit!! Ik ken echt geen enkele zaal die vergelijkbaar is en ben de mensen daar zoooo dankbaar omdat alles zo perfect was :) wij zijn dikke gelukzakken :)
Inderdaad Isabelle!! :-) En ook echt alleen nog maar super positieve reacties over gehoord! Onze gasten waren er ook van onder de indruk!
Alvast nog super proficiat. Ik wil iets vragen over je ervaring van Hof Ten Damme.Mijn toekomst man en ik gaan volgende jaar trouwen, en we zitten volop bezig naar feestzaal. Waarschijnlijk hebben we iets gevonden vanuit Hof Ten Damme, maar ik vraag af of is mogelijk voor 2 groep verdeling uitnodigen van Receptie/dansavond en ander groep Receptie/diner/dansavond. Want we kunnen niet zo'n veel volk gemiddeld 200 uitnodigen op diner door budget beperkte kunnen betaalbaar
Hallo Amber, Dit kan je best eens navragen bij Hof ten Damme zelf. Als je op hun website kijkt staat het telefoonnummer op. Zijn hele vriendelijke mensen :)
Ik heb wel afspreken op 16 April bij hof ten damme. Eerlijk zeg dat ik kan zelf niet bellen reden is dat ik ben doof.Mevrouw is nu op vakantie, dus kunnen we niet veel vragen aan mevrouw tot op 16 April. Nu moeten wij even geduld voor...Hopelijk zijn er nog iemand ervaring over Hof Ten Damme