Terug naar overzicht
Het spandoek vind ik wel leuk, misschien kan je het nadien nog thuis gebruiken ook.
Ballonnen zijn wel een leuk idee
Ik vind de ballonnen ook heel leuk =)
Wij hadden een ballonnenboog maar ik vind de spandoek wel uniek en hij kan nog jaren bij jullie thuis doorbrengen. Terwijl de ballonnenboog vlug gaat verdwijnen...Toch ff de tijd nemen om er over na te denken wat jullie acheraf er nog mee gaan doen ;-).
Wij hadden een ballonnenboog maar ik vind de spandoek wel uniek en hij kan nog jaren bij jullie thuis doorbrengen. Terwijl de ballonnenboog vlug gaat verdwijnen...
Toch ff de tijd nemen om er over na te denken wat jullie acheraf er nog mee gaan doen ;-).
Hoi,Wij gaan zo een banner bij onze praatpaal zetten aangezien wij deze zelf maken, de ballonnenboog vind ik persoonlijk wat ouwbollig...GroetjesLeen
Wij hebben het spandoek ook! Wij willen dat later in onze tuin of een tijdje in onze gang zetten ;-)
Ik zou toch ook het spandoek verkiezen. De gasten vinden persoonlijke dingen altijd leuk.
Ik zou ook voor het spandoek gaan, veel specialer en moderner!
Ja, ik zou ook het spandoek kiezen. De ballonnen kosten heel veel geld en die gaan toch af... Het spandoek kan je nog lang gebruiken. En die is ook het mooist ;-)
Idd ballonnen kosten gevuld met helium ong. 2 euro/stuk. Daarbij rekenen ze nog eens vervoerskosten aan om ze te brengen en te plaatsen. Het spandoek vind ik ook veel persoonlijker, zeker de helft goedkoper en je kan er nog dagen van nagenieten..
Ik zou ook de spandoek kiezen! Veel origineler ;-)