Terug naar overzicht
je kan altijd een kijkje op http://users.telenet.be/lebart Bart
---
Op mijn huwelijk had ik twee lesbische meiden! Super gewoonweg!! 0485/503683 was hun nummer. En ze waren niet duur ook!
Beste Tania, wij kunnen u oa aanbiedenvoor de prijs van 400 euro all-in: -Alle vervoer, materiaal (+ reserve muziekbronnen) en overuren (tot einde feest)-Discobar met alle genres muziek (20.000 individuele tracks)(eigen playlists welkom)-Videoclips (van strauss, ambi tot house) geprojecteerd op scherm, vanaf start tot einde feest ( 1000 geschikte clips)-Uw openingsdans geprojecteerd en opgenomen via camera op scherm en band, of de clip van het lied (indien beschikbaar)-Uw eigen foto's en/of videofilms of PC-presentatie geprojecteerd op scherm (indien u het materiaal (via cd/dvd/usb/memorycard) op voorhand bezorgt, gratis montage. Of ter plaatse kan ook), bv om tijdens het avondmaal gasten te verrassen.-+ gratis SMS-server: iedereen kan sms'en sturen naar het projectiescherm bv: bv...'Sorry Tania...ik slaap bij je vrouw vannacht...groetjes tante Christine'-Rookeffect (indien gewenst zaaleigenaar). -Computergestuurde lichtshow en retro-lichteffecten -Videoshoot avondfeest (random shoots vanaf standplaats discobar)-Video-montage van de shoots afgeleverd op DVD-schijf.-(indien gewenst) een korte montage om op internet te plaatsen.-De camera kan voorafgaand het dansfeest, als praatpaal (inspreken wensen gasten) gebruikt worden.-Persoonlijke aanpak. Eigen ideeën of laat het over aan ons.Wat we kunnen met onze set, 'on the fly' is het volgende: -muziek laden-videoclips laden-PC-presentaties laden-foto's laden al of niet met muziek-tekst op scherm vertonen-visuele videobeelden + muziek spelen-videocamera aansluiten-alle foto en video op beat van de muziek vertonen...of gewoon muziek, licht,...(300 all-in), wanneer je het wat teveel van het goede vindt, kan ook, natuurlijkmeer: info@discovideo.bemvg, Rik