Terug naar overzicht
Ik heb zelf mijn doos gemaakt door twee kartonnen dozen in te pakken met schoon cadeaupapier en die dan aan elkaar te plakken en wat stoffen orchidees er op te plakken. Ik vond dat belachelijk om daar zoveel geld aan uit te geven en wat doe je er daarna mee?
Wij doen het helemaal niet in een doos mijn partner bewaard het in zijn jas en een deel in mn moeders tas dan is het veiliger dan gewoon een doos die op tafel staat denk ik
Wij hadden op een rode doos van Ikea de voorkant van onze uitnodiging geplakt (met onze namen). Die hebben we nadien gebuikt om spullen die met de trouw te maken hebben, in op te bergen.
Wij hadden op trouwalbumwinkel.nl onze enveloppendoos besteld en iedereen vond ze héél mooi en een leuk idee. Bij het binnenkomen stond de doos bij ons tezamen met onze trouwbrief en mijn huwelijksboeket op een speciale tafel die daarvoor voorzien en aangekleed was in onze feestzaal. Nu zijn we nog steeds tevreden dat we deze gekocht hebben want we bewaren er al onze huwelijkskaarten in, menu's die achtergebleven zijn op tafel, alle facturen en bestelbons....kortom alles wat met onze trouw te maken heeft zit erin, alles mooi geordend op 1 plek. Zou ze mij direct weer aanschaffen!!!!
Ik heb deze zelf gemaakt van een stevige schoenendoos.
Nee ik koop gewoon bij Ikea een goedkope kartonnen box, liefst turqouise is onze kleur door de dag en hou hem erna om ,zoals hierboven gezegd, alles ivm trouw te bewaren....
onze zaal voorzag een metalen doos waar de gasten hun envelop instaken. Dezw zat op slot. Zelf had ik wel een doos voor savonds alles mee te vervoeren
Bedankt voor de respons, dames! Hier heb ik veel aan, dat ik toch noet de enige ben :) als ik de tijd nog vind kan ik ze idd mss een beetje 'versieren'. Bedankt!
Ik zou er persoonlijk ook niet teveel geld aan uitgeven. Bij ons is er een plexibox met slot aanwezig, dus we gaan die gewoon gebruiken en mee naar huis nemen. Aangezien het op het werk van mijn vriend is, brengen we ze gewoon terug als we gaan opruimen.
Sanne,het belangrijkste is dat je je doos niet achter laat als je gasten binnen zijn.Er is al genoeg vervreemd op huwelijksfeesten.Spring zuinig om met jou enveloppendoos, hoe ze er ook mag uit zien...Wij hadden een doos overgekocht van de dochter van n collega van mij.Wij bewaren er ook al onze spullen van de trouw in, maar wij hebben n paar keer onze doos leeg gemaakt en de enveloppen in n afgesloten geldkist gestoken. Mijn getuige heeft deze geldkist bijgehouden in haar autokoffer tot wij naar huis zijn gegaan :-).
Sanne,
het belangrijkste is dat je je doos niet achter laat als je gasten binnen zijn.
Er is al genoeg vervreemd op huwelijksfeesten.
Spring zuinig om met jou enveloppendoos, hoe ze er ook mag uit zien...
Wij hadden een doos overgekocht van de dochter van n collega van mij.
Wij bewaren er ook al onze spullen van de trouw in, maar wij hebben n paar keer onze doos leeg gemaakt en de enveloppen in n afgesloten geldkist gestoken.
Mijn getuige heeft deze geldkist bijgehouden in haar autokoffer tot wij naar huis zijn gegaan :-).
Een wijnkist... http://www.pinterest.com/pin/62276407321789693/
Wij hebben onze enveloppendoos gevuld met alle huwelijkskaarten en enveloppen met geld in de kluis gestoken van de feestzaal juist voor we aan tafel gingen dus tussen receptie en avonddiner. Zelf meegeweest toen ze er de doos instaken en zelf mee achter geweest op de ochtend in het naar huis gaan.
Meestal heeft de feestzaal wel iets voorzien voor de enveloppen, bij ons hadden ze een kluisje klaargezet waarvan enkel het bruidskoppel de code wist, zo ben je zeker dat er niemand met de geld kan gaan lopen...