Terug naar overzicht
Welke stijl zoek je want er is keuze genoeg:Kasteel van MoerkerkeDe rode poorteDe oude stoveHuyze de BaereGodshuisHof ter mudeHotel van der valkB in...Allemaal binnen een straal van 30 km van Brugge denk ik. Gr
Wij trouwen in Kasteel van Moerkerke en vindt ze daar héél vriendelijk!Om je feest te houden in een kasteel (wat voor veel mensen lijkt alsof je stinkend rijk bent) is het echt niet 'duur'.Wij hebben veel prijzen vergeleken regio Brugge - Oostende en hier kreeg je meest waar voor je geld én de mooiste locatie er bovenop
Mijn schoozus is trouwens getrouwd in Kasteel Lodewijk van Male te Sint-Kruis (gelijkaardig aan die van ons) en daar was het ook top ! Krijg je een overnachting in het kasteel er bovenop, hebben wij dan weer niet.In beide kastelen betaal je voor de gasten (receptie + avondfeest + dansfeest) rond de 85 euro per persoon. In Kasteel van Moerkerke staat er geen einduur op de drank, wat je dan weer wel hebt bij Lodewijk van Male.En dan natuurlijk nog de vraag of je wel in een kasteel wilt feesten natuurlijk
Ter Leepe in Zedelgem... Restaurant heeft daar een Michelin-ster... Ons trouwfeest was super en enorm veel positieve reacties gehad. Hapjes zijn ook echt top! Speciaal...
Wij zijn heel tevreden van 't Gravenhof in Torhout!
Wij trouwen in 't Gravenhof in Torhout en zijn (momenteel) heel positief over de samenwerking!
Er zijn er heel veel he, in eerste instantie denk ik ook aan :Denotter ZedelgemTer Eeste RoeselarePark Rodenbach RoeselareShamrock TieltTen Boogaerde KortemarkGreetz,Christwww.christvilez.be
Er zijn er heel veel he, in eerste instantie denk ik ook aan :
Denotter Zedelgem
Ter Eeste Roeselare
Park Rodenbach Roeselare
Shamrock Tielt
Ten Boogaerde Kortemark
Greetz,
Christ
www.christvilez.be