Terug naar overzicht
pas naar trouw geweest en het koppel deelde kleine zakjes snoepjes uit aan de kinderen... als ze uit het stadhuis kwamen!
Wij zijn gisteren getrouwd en hebben dit ook gedaan... wordt wel geapprecieerd :-)
dat was ik ook van plan om te doen, maar hoe gaat dat dan in zijn werk?je kan het gemeentehuis toch niet binnenstappen met een zakje met pakjes in??of wie houdt dat dan bij?
Ik zeg nu maar wat ik denk, maar misschien is het wel schattig als een bruidskindje een mooi rugzakje draagt en daar de zakjes inzitten?Tip: Kijk ook eens op www.yesgifts.nl . Heel veel leuke spulletjes voor kinderen waar je simpel een kaartje of sticker met jullie namen aanhangt en klaar is kees :-) Je vindt er al heel wat onder een halve euro!
Ja dat is wel een leuk idee om het bruidskindje iets te laten dragen, nu moet hij ook al de ringen dragen maar dan kan één van de getuigen of ouders het zakje even overnemen :)
Wij trouwen ook enkel in gemeentehuis en laten ook door een van onze kinderen( sorry pubers), een mooie zak of doos met de snoepjes erin dragen. Meestal worden deze dan gegeven bij het buitengaan. Als je niet voor de kerk trouwt komen er toch wel veel mensen naar het gemeentehuis. Het moeilijke vind ik hoe : hoeveel moet je voorzien?
hoi,omdat wij onze kinderen niet hebben meegenomen op ons eigen huwelijk.met reden weliswaar ;)hebben wij voor elk van onze kinderen dus 3 klassen van 8 inclusief onze kinderen,persoonlijk de dag zelf in trouwkledij naar school geweest van elk kind en hebben zelf snoepzakjes gemaakt met daarbij mijn mama en vake of mijn papa en moeke zijn getrouwd op 14/03/14 (wij zijn een samengesteld gezin :)en we hebben voor elk kind een zakje snoep gegeven.wat waren ze blij die kindjes,voor hun gezichtjes doe je het gewoon :) en de leerkrachten waren super vele mega verrast want ze wisten allen van niets :Dvoor kinderen vind ik het alvast altijd leuk om hen een kleine attentie te geven dat tovert hun gezichtjes om naar lachjes :)grtjs sandrine
Woaaaa Sandrine, Jouw kindjes hebben een fijne, kleine klas ! Vorig jaar had ik zo'n driedubbele klaskroost