Terug naar overzicht
Ik heb er enkele weken geleden gewerkt als dj en kon er niks op aanmerken. Mvg Wim
HoiWij trouwen er volgend jaar. Ik had eerst ook mijn twijfels omdat ze in het verleden failliet zijn geweest (Bart Claes). Bart heeft nu de Barrier niet meer in zijn beheer maar doet er enkel de catering via zijn eigen cateringbedrijf. De eigenaar van de Barrier is nu iemand anders die volgens mij heel betrouwbaar is. Onlangs hebben kennissen daar ook hun trouwfeest gegeven en het was af ! De locatie is gewoon zoo mooi, je hebt de hotelkamers er allemaal bij en er is een topbediening. Je betaalt er uiteraard wel goed voor.Veel succes ! Ik zou niet te fel twijfelen ! Groetjes Jessie
HoiBedankt voor de reactie, nu ben ik toch al wat gerustgesteld. Ik zou niet graag zoveel geld uitgeven aan iets wat niet is wat het lijkt.. Daarom was ik een beetje aan het panikeren :)Maar we hebben vandaag beslist dat het de barrier zal worden. Veel succes met u trouw!
Hey JessieIs het mogelijk om mij eens te laten weten wat jullie hebben van eten in De Barrier.. Wij twijfelen een beetje tussen buffet en verschillende landen.. Hebben jullie al iets beslist?Groetjes
HoiWij gaan gewoon buffet doen, maar wel het voorgerecht aan tafel laten serveren (vis) en het hoofdgerecht wordt 2 keuzes: ik denk steak en Mechelse koekoek :) Was eerst ook aan het twijfelen om het landenbuffet te doen, maar dit lijkt me een beetje te veel van het goede. Ik heb liever dat ze nog plaats genoeg hebben voor het dessert ;) bruidstaart en chocoladefontein enzo ;)Groetjes !
HoiJa er is zoveel keus dat je eigenlijk niet goed meer weet wat je moet doen.Wij doen het wel in twee delen.. 80 man de hele dag en dan voor het dessertenbuffet komt er nog eens 100 man bij..Iedereen de hele dag was niet te betalen ;)Groetjes!
Wij gaan ons trouwfeest hier ook geven,16 mensen op het eten en een 120 avondfeest alleen drank en dessert.Wij hebben alleen maar goede dingen gehoord en ons gevoel is er heel goed bij..
Dag mede bruidjes :)Super, dan kunnen jullie mij vertellen hoe het geweest is..Veel succes met de voorbereidingen!!Groetjes
Ook wij gaan daar ons huwelijksfeest geven. We hebben gekozen voor het landenbuffet, voorgerecht opgediend aan tafel en een dessertenbuffet met ter plaatse gemaakte sabayon en flensjes.Ben ook heel benieuwd naar jullie ervaringen.
Ook wij gaan daar ons huwelijksfeest geven. We hebben gekozen voor het landenbuffet, voorgerecht opgediend aan tafel en een dessertenbuffet met ter plaatse gemaakte sabayon en flensjes.
Ben ook heel benieuwd naar jullie ervaringen.
Hey Kathleen,Amaai, dan zitten jullie al ver in de voorbereidingen :)Wij trouwen nu in augustus en zijn nog steeds aan het twijfelen wat we moeten nemen van eten. Groetjes
Hey Cindy,We (en ikzelf in meerdere mate) laten er inderdaad geen gras over groeien. Ik heb liefst dat alles zo snel mogelijk vastligt en geregeld is zodat we op 't laatste moment niet voor onaangename verrassingen komen te staat.Meer zelfs: zaal, ceremonie, gemeentehuis, dj, dagindeling... ligt allemaal al vast. Groetjes
Hey Cindy,
We (en ikzelf in meerdere mate) laten er inderdaad geen gras over groeien. Ik heb liefst dat alles zo snel mogelijk vastligt en geregeld is zodat we op 't laatste moment niet voor onaangename verrassingen komen te staat.
Meer zelfs: zaal, ceremonie, gemeentehuis, dj, dagindeling... ligt allemaal al vast.
Groetjes
Wij waren met die zaken nu ook wel snel, in Juni verloofd en eind juni lagen die dingen bij ons ook al vast.. Behalve de dagindeling :)Wij gaan waarschijnlijk ook voorgerecht aan tafel doen en dan buffet met het royale dessertenbuffet. Groetjes
20 juni getrouwd en het feest in de barrier was FAN-TAS-TISCH!! Hierbij de link van ons trouwfeest, staan ook wat foto's van de zaal op..http://ronnywertelaers.com/sliders/Jessie&Jeroen/
Super Jessie!!! Proficiat met je huwelijk. Ik ben heel benieuwd naar de foto's maar de link blijkt helaas niet te werken.
Hoi Kathleen. Op de link klikken werkt inderdaad niet, goed opgemerkt. Je kan best gewoon de link kopiëren dan en in adresbalk ingeven, op enter duwen en normaal lukt het dan. Foto's moet je naar rechts met de balk bewegen, en de foto's van het feest staan uiteraard achteraan :DGroetjes