Terug naar overzicht
Op die sites moet je altijd eens de "About us" lezen, en als de zinsbouw op niet veel gelijkt, is het een Chinese namaaksite en zou ik het zéker niet vertrouwen.Wat betreft SposaOutlet: lijkt me okee eigenlijk (hun Engels is alvast heel goed :) )
Hallo Karolien,Zelf heb ik er geen ervaring mee. Wel met de ervaring dat je het kleed best altijd eerst past alvorens aan te schaffen. Ik had vele kleedjes die ik prachtig vond... Tot ik het zelf aanhad. Uiteindelijk paste ik dan een kleedje waarvan ik niet zou verwacht hebben dat dat zo mooi zou staan. Het was meteen coup de foudre ;-)Misschien toch eerst elders passen alvorens online te bestellen?Veel succes en plezier!
Ik vind ook dat je toch wat verschillende modellen moet passen om te weten wat u het mooiste staat. En vind het gaan passen op zich ook iets wat bij een huwelijk hoort en dat heb je niet als je online besteld natuurlijk....Maar ieder zen mening en gedacht erover natuurlijk!
Ik heb een kort trouwjurkje voor op ons tweede feestje (enkel voor collega's en vrienden) online gekocht. Ik had wel in de winkel waar ik mijn 'echt' trouwkleed gekocht heb een gelijkaardig jurkje gepast. Dus ik wist wel hoe het me zou staan. Het is een maand onderweg geweest en ik ben er zeer blij mee.
Bedankt voor de reacties! Het is inderdaad een goed idee om eerst eens een paar modellen te passen om te kijken wat mooi is en wat niet. Ik heb ondertussen een e-mail gekregen van de website. De jurken worden gemaakt in China."We are professional wedding dresses and related products manufacture with 5years experiences in China, offering over 10,000 wedding related productsand monthly output up to 5000 pieces. We are the best manufacturer that youcan trust in China. All dresses here can be exclusive tailored for you andaltered as your specific requests. Sincerely hope we can be a reliablewedding products consultant during your wedding purchases."
Jjs house ken ik ook 2 dames die op die site hebben gekocht en ze waren er super blij mee en niet duur...
Mieke, bedankt voor de tip!
Graag gedaan ik ben nogal een twijfel geval en schommel soms van gewicht ik ga gewoon naar de winkel...