Terug naar overzicht
Ik heb ook 5 vriendinnen als bruidsmeisjes en dit is echt super. Ze kunnen gewoon helpen bij de voorbereidingen, ze hebben mijn vrijgezellen georganiseerd en op de dag zelf gaan ze mee alles in goede banen leiden. Ze gaan voor mij de bloemen afhalen, de kerk mee versieren enzoverder. Ze gaan ook alle 5 hetzelfde kleed aanhebben. Een grote aanrader zou ik zeggen :)
Onze nichten zijn de bruidsmeisjes ze zijn met 4 super toch ;-)
hey! Mag ik hierover nog iets vragen? Wat doen jullie dan in de suite? Lopen jullie bruidsmeisjes dan voor jullie? Jullie hebben dan geen bruidskindjes? En hun kledij betalen jullie zelf dan?
Hey, Bij ons hebben ze gezegd dat ze hun kledij zelf willen betalen. Ik moet mn kleed nog gaan kiezen dus afhankelijk daarvan zal ik ze achter of voor ons laten lopen (kleed met lange sleep achter ons dan). Ik vind het een leuk voorstel van hen maar twijfel soms omdat het mss te druk ga zijn dan... Wij hebben geen bruidskindjes. Er zijn niet echt kleine kindjes in de familie. Er is eentje in de vriendenkring maar is tegen dan 1,5 jaar dus nog wat te klein..
Ja inderdaad, mijn vriendinnen hebben ook al verschillende keren laten vallen dat ze héél graag bruidsmeisjes zouden zijn... Langs een kant zou ik het leuk vinden dat ze allemaal hetzelfde kleedje aanhebben en mooi bij mij passen, maar langs de andere kant wat doe ik dan met mijn zus en schoonzus (een vriendin van mij is getuige)? Als ik er hen ook nog bijneem dan zijn we al met 8 bruidsmeisjes en das misschien toch wat te veel...
Ik heb voor hun de kleedjes betaald, de schoenen enzo kopen ze zelf. In de suite gaan ze met partner voor mij lopen. Ik heb wel nog 1 achternichtjes dat bloemblaadjes gaat strooien
Ik heb ook enkel 3 volwassen bruidsmeiden en mijn metekindje als bruidskindje. Geen mannen dus :-) Ze lopen gewoon met hun partner in de suite. Twee van die partners zijn trouwens ook de getuigen van mijn vriend.