Terug naar overzicht
heyvan waar ben je? ik ben bij couture ann geweest in aalst en heb een jurk (rok en top) in bordeaux van leijten ; special moments collectie. leijten verkopen ze ook nog wel op andere adressen hoor dus kijk es op de site zou ik zeggen. je kan combineren met de rokken en de tops en ze kunnen alle modellen maken in alle kleuren die ze in de collectie hebben. die van mij was oorspronkelijk licht groen...succes sas677
Rembo Styling heeft ook heel veel mooie gekleurde jurken.GroetjesNathaliegetrouwd op 08-09-06
Mijn jurk is van Linea en is in framboise. Dus nog wel een lichte kleur, ze hebben ook verschillende 'lichte' kleuren die toch eens wat anders zijn dan gebroken wit ofzo. Ik heb ook wel een aantal gekleurde (rood, groen, ...)bruidsjurken zien hangen in de bruidswinkel. Dus ik veronderstel dat ze dat overal wel zullen hebben.Succes met je zoektocht,Véro
Heb mijn jurk ook van Linea Raffaelli. Omdat ik geen wit wou. Daar hing eigenlijk ook meer licht gekleurd dan dat ik had verwacht. En je kan alles combineren. Heel gemakkelijk.
Ik heb een gekleurde jurk van Rembo Styling, op hun site kan je de winkels zien waar ze die collectie verkopen: http://www.rembo-styling.com/
Bij Cermo in Turnhout hebben ze de volledige collectie van Rembo Styling, dus ook al hun gekleurde bruidsjurken.
Hey,Ik heb een gekleurd kleedje van LR. Je kan ook eens bij hun suitekleding voor de zomer kijken, daar zitten ook veel gekleurde jurken bij die perfect kunnen gedragen worden als bruidjurk.Groetjes,Kirsten09/06/2007www.kirstenchristoph.bruiloftsite.nl
ik verkoop mijn uniek kleed in belgiehet is bordeaux met witte onderkant en sleephet is rechtstreeks van de usa en dus uniek.geef je mailadres en ik zend een foto door.groetjes melissa
Hey!Bij Bruidsmode Karin in Dilsen hebben ze ook vanalles. Ze heeft er bekende, maar ook minder bekende merken en de prijzen liggen bij haar heel goed. Ook goede service. Op www.tomymariage.com kun je een zien wat voor jurken ze o.a. heeft. Ik weet niet of dit iets voor jou is, maar je ziet maar!Veel succes in elk geval!