Terug naar overzicht
Wij geven het onze in Familia te Nijlen :) Heeft veel verschillende opties (traiteur) en ik vind het wel een hele mooie zaal met tuin!
De vesten laakdalBourgondisch huis in molArmand melis stadion in desselHuize foets molBoeretang desselZilvermeeuw ah zilvermeerF.van gorp in arendonk (oude bloemist. Serre is de feestzaal en tuin is nog in goede staat met vijver. Is echt wel heel mooi maar geen traiteur bij)
ons feest was in de kapelhoeve in turnhout. licht vlak naast de autostrade. Super lekker eten. Niets anders dan lof over gekregen. Echt van veel mensen op ons feest. Maar je hebt er nog wel vele leuke in de buurt.
Wij hadden Hof ter Rielen in Kasterlee. Dat kan ik je sterk aanbevelen. De service was prima van de allereerste afspraak tot na het feest. Ook niks dan lof gehad, het eten was perfect en dat de bruidstaart in vorm naar eigen keuze bij de prijs was inbegrepen, was een hele leuke meevaller!
Maekelhoeve in Veerle! Top!
@Caroline: is er mss een website waar ik meer info kan terugvinden? Wij zijn nog op zoek naar een goede zaal in de buurt van Geel
@mien, weet je toevallig waar ik meer info kan vinden over die serre?
Goh geen idee! Weet dat ook maar via via..Misschien informeren via gemeente Arendonk ofzo?Groetjes
https://www.youtube.com/watch?v=K7kdgvKn-Vw Kapelhoeve Turnhout een aanrader