Terug naar overzicht
Ouh, jij trouwt op onze datum...Die we hebben moeten verleggen naar 19.09.15 door een dubbele boeking bij de feestzaal :(Maar HELP, ik heb helemaal nog geen kleed, ben zels nog niet gaan kijken.Ik dacht daar nog ruim de tijd voor te hebben en een eerste maal te gaan kijken in januari 2015, maar nu doe je me toch twijfelen of dat niet te laat zou zijn... hmm...
Geweldig moment wanneer je beseft dat je jouw jurk aan hebt eh! Vanaf het moment dat ik mijn kleed had gevonden, had ik het gevoel dat het totaalplaatje begon te kloppen :-)@Griet: Ik trouw in september van dit jaar en ben begin januari voor de eerste keer gaan kijken.. Heb er uiteindelijk zo'n vier weken en vier winkels over gedaan om mijn kleed te vinden, maar dat was precies nog goed op tijd volgens de verkopers!
WooHHooo !!! ben blij dat je je kleedje gevonden hebt ! nu aftellen naar de foto's ervan
@Griet: Ik vroeg aan de verkoopster of ik er vroeg bij was. Ze zei: Nee hoor. Wij hebben zelfs bestellingen van mensen die pas in 2016 trouwen. In november ligt de nieuwe collectie in de winkels. Misschien kan je dan is gaan kijken. @Inge: Inderdaad. Het was het eerste kleed dat ik aanhad en ik voelde mij direct een prinses :-) De andere heb ik ook nog aangehad maar daar had niemand HET wauw-gevoel over.@Stephanie: Dank je. Ik ga nog niet aftellen want het duurt nog lang.
Oké, super!Erg bedankt voor de tip!Ik ben op dit ogenblik volop op de lijn aan't letten.Weten jullie of het een probleem is om de jurk dan al te gaan kiezen?
Griet,Er kunnen aanpassingen gebeuren maar dan heb ik het niet over van bv. maat 42 naar maat 38 want dat zijn 2 maten verschil. Dan zal de jurk niet meer mooi vallen denk ik. Je moet het volgende denken: Elke 5 kg die je kwijt speelt is 1 kledingmaat minder. Dit zegt mijn ww-coach altijd :-) Ik ben al wat kilo's kwijt maar ik moet nu opletten want anders past mijn jurk niet meer volgend jaar :-)
Winnie, weet je toevallig vanaf welke prijs ongeveer zij al trouwjurken verkopen?
Fantastisch dat je snel een jurk gevonden hebt!Ik ben gisteren naar Eindhoven geweest, mn zus wou naar Primark dus dacht ik mss even te kijken naar een winkel met bruidsmode. En jawel 5de jurk zat als gegoten en heb ik dan ook meteen genomen!Ik heb ook nog 404 dagen te gaan dus zij we goed voorbereid!
oei zie net dat mn teller fout liep, nog 383 dus ...
@Sarah, de prijzen vallen hier echt mee en je hebt hier super veel keuze. Ik heb voor mijn gekleurde trouwjurk 650 € betaald. De retouches moeten er nog bijgerekend worden. @Shari, leuk dat jij ook al je jurk gevonden hebt. Bij mij moeten ze nog enkele retouches doen.