Terug naar overzicht
Voor onze ceremonie gaan we in zee met Huis van de Mens, die werken de ceremonie uit, en verzorgen de hele boel. Supercontent van.
sentimiento-weddings.be van Mady Vereecke is nog maar een tijdje uit de startblokken, zij doet het goed, gun haar een kans...?
Wij zijn absoluut ontevreden over onze weddingplanner uit Oost-Vlaanderen. Ze heeft ons verschillende malen belogen en bedrogen. Ga niet met haar in zee of je betaalt je blauw aan dingen die niet hoeven (theelichthouders die ze bij Ikea koopt voor 25 cent, waar ze 1 euro zonder btw voor vraagt, stoelen 3dubbel zo duur als bij de concurrentie, leveranciers die nog niet lang bezig zijn maar waarvoor ze torenhoge prijzen vraagt ..., ze laat je in de steek op je feest ... Totaal misconcent dus! Ik kreeg al verschillende mails van andere koppels die ook negatieve ervaringen met haar hebben! Niet doen dus!Veel succes met je zoektocht!
Beste Tiffany & AristoAllereerst proficiat met de trouwplannenAls weddingplanner kan ik jullie zeker verder helpen met het uitwerken van zowel de ceremonie als ook de aankleding & setting van de ceremonie.Neem gerust eens een kijkje op www.allegebeure.be Bij interesse stuur gerust een mailtje naar allegebeure@skynet.be voor meer info of voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek.Vriendelijke groetDavy Achtenwww.allegebeure.be
Beste Tiffany & AristoNeem gerust eens een kijkje op www.karinamisplonwedding.be .Willen jullie graag wat meer info, bel of mail ons gerust.Op 3-4 & 5 oktober staan wij ook op de Huwelijksbeurs in Antwerpen en op 19 oktober op de beurs in Serwir Sint-Niklaas.Met vriendelijke groetenKarinainfo@karinamisplonwedding.be0498 84 76 95
Beste Tiffany en Aristo,kijk gerust eens op mijn site www.excellence-weddings.be Ik heb ervaring met het ineensteken van ceremonies alsook de 'presentatie' de dag zelf.Met vriendelijke groeten,Geraldine BontempsExcellence Weddings0496/87.77.76