Terug naar overzicht
Hallo!
In 2 weken zal ik een gelukkig getrouwde vrouw zijn :D.
Maar nu zit ik toch met het gevoel dat ik dingen vergeet.
Wat mag ik zeker niet vergeten nu? Kunnen jullie me helpen?
Ik volg even mee, want wij trouwen op dezelfde datum :-)Leuke datum trouwens ;-)
Ik volg even mee, want wij trouwen op dezelfde datum :-)
Leuke datum trouwens ;-)
Wij ook :D. Ik heb ook het gevoel dat alles inorde is... enkel nog tafelschikking ( volgende week, samen met mensen van de zaal) en snoepzakjes maken voor kindjes, ook nog beetje deco voor de ceremonie mr das zo klaar :) .Tgaat zo vlot datk idd ook denk:" ben ik iets vergten?"
Oh wij ook .. hier is een checklist gemaakt, door gewoon je dag te overlopen en de zaken die nog moeten gebeuren op je zeker niet mag vergeten, op te schrijven.
Het lijkt allemaal plotseling zo snel te gaan vinden wij. Eerst superlang op voorhand plannen , dan valt het zowat stil en nu is het maar 13 dagen niet meer :-).Ik heb ook het gevoel dat bijna alles in orde is, enkel zoals Tanja de tafelschikking ( we moeten ook volgende week naar de zaal) en nog wat snoepjes voor de kindjes aan het stadhuis.Ondertss hebben we ook een checklist gemaakt van dingen die we nog moeten doen en telkens wordt er iets geschrapt ;-)
Het lijkt allemaal plotseling zo snel te gaan vinden wij. Eerst superlang op voorhand plannen , dan valt het zowat stil en nu is het maar 13 dagen niet meer :-).
Ik heb ook het gevoel dat bijna alles in orde is, enkel zoals Tanja de tafelschikking ( we moeten ook volgende week naar de zaal) en nog wat snoepjes voor de kindjes aan het stadhuis.
Ondertss hebben we ook een checklist gemaakt van dingen die we nog moeten doen en telkens wordt er iets geschrapt ;-)
Heb je: - iets om mee te gooien als je de kerk buiten komt?- een zakje met borstel, deo, haarspray,...?- bloemen vr in de kerk en eventueel op kostuums vd mannen?- liedjes gekozen vr het binnenkomen id feestzaal en de openingsdans + dans met de ouders?- een zakdoek vr als je moet wenen? :)- een gastenboek? Vooral niet vergeten klaar te leggen zoals wij :(- een kaars als jullie dat willen?- iemand die de misboekjes id. kerk uitdeelt?-...Dat zijn de eerste dingen waaraan ik denk die je zou knn vergeten :)Succes
En drinken als je uit de kerk komt, al lang niet meer zoveel dorst gehad :) en iets om de cadeautjes die je aan de kerk krijgt weg te steken, en de enveloppes die je aan de zaal krijgt vd genodigden.