Terug naar overzicht
Witte loper voor trouw, ongebruikt met beschermfolie. Ca. 20 meter.zie ook mijn andere zoekertjes voor de rest van onze trouwdecoratie.Te bezichtigen in Hasselt, af te halen in Hasselt of Leuven.
voor foto's: http://www.kapaza.be/nl/vi/86535668.htm
Heb interesse en woon in Hasselt.Hoeveel vraag je ervoor? Jolienlaenen@gmail.com
Ok. Heb de prijs gezien. Sorry ;-) Kun je me even mailen. Heb nog een vraagje ;-)
Hoi Eveline,is de loper al verkocht?Groetjes
Hoi Eveline,
is de loper al verkocht?
Groetjes
Beste Sarah,Onze loper is nog niet verkocht. Voor alle duidelijkheid: hij is echt volledig NIET gebruikt, gezien we een loper van 50 meter hadden gekocht, en deze niet geheel nodig hadden (maar dat was de minimum lengte om een loper te kopen in die kwaliteit).Groetjes,Eveline
Onze loper is nog niet verkocht.
Voor alle duidelijkheid: hij is echt volledig NIET gebruikt, gezien we een loper van 50 meter hadden gekocht, en deze niet geheel nodig hadden (maar dat was de minimum lengte om een loper te kopen in die kwaliteit).
Groetjes,
Eveline
Hallo EvelineHeb je een berichtje gestuurd, laat je me iets weten aub. BedanktGroetjes
Hallo Eveline
Heb je een berichtje gestuurd, laat je me iets weten aub.
Bedankt
Dag Eveline,Zou je ons een mailtje kunnen sturen met de prijs en van waar jullie zijn? Wij zouden hem eventueel wel willen overkopen.sarah.withofs@live.beAlvast heel erg bedankt.
Dag Eveline,
Zou je ons een mailtje kunnen sturen met de prijs en van waar jullie zijn? Wij zouden hem eventueel wel willen overkopen.sarah.withofs@live.be
Alvast heel erg bedankt.
Hallo, Is de loper al verkocht? Kan je mij mailen op sophieaerts1@telenet.be?Groetjes, Sophie
vERKOCHT!
Beste, waar heb je die witte loper gekocht?
Beste,
waar heb je die witte loper gekocht?