Terug naar overzicht
Ik trouw een weekje later en zit ongeveer even ver als jou. Ik moet ook nog cadeautjes kopen voor de ouders en getuigen en geloften schrijven. Dit weekend komt onze coverband langs om de laatste afspraken te maken. Met de zaal is alles geregeld. Al het knutselwerk is ook achterwege: de tafeldecoratie, het gastenboek en de pijltjes voor aan de straatkant. Ik heb voor mezelf een retroplanning gemaakt. Zo weet ik tijdens de laatste week wat ik elke dag moet doen (boodschappen doen, materiaal hopen, spullen klaarzetten, ...)Nog veel succes!
Bedankt voor je reactie Evelien. Heb toch nog iets uit jou lijstje kunnen halen, van die wegwijzerpijltjes moeten wij ook nog maken. Gelukkig hebben we vanaf 15/8 al vrij, zodat we ons die laatste week rustig kunnen voorbereiden.Enige waar ik nog serieus mee zit is een kapper. Aangezien ik net verhuisd ben heb ik dus geen vaste kapper. Dus als iemand daar nog een oplossing voor weet? Het is geen gigantisch werk ook niet, heb vrij kort haar dus dat valt al mee.
HoiIk wens jullie allebei heel veel succes, ik heb gelukkig nog net iets meer dagen (61) op mijn teller staan, want er moet bij ons nog veel gebeuren! Hoe maken jullie die wegwijzerpijltjes? Met welk materiaal? Want ik was van plan er op internet te kopen maar dat is voorlopig ook niet zo'n succes, kan enkel heel kleine pijlen vinden...Groetjes!
Ik dacht gewoon onze namen op een A4 te zetten en dan een pijl eronder. Zo afdrukken en de blaadjes dan in zo'n lamineermachine te steken. Dan zijn ze ineens waterdicht.Hier ook nog heel wat dingetjes te doen hoor Inez, zo blij dat ik over 9 dagen verlof heb en dan kunnen we nog heel wat klusjes afwerken de laatste week.
Ik dacht gewoon onze namen op een A4 te zetten en dan een pijl eronder. Zo afdrukken en de blaadjes dan in zo'n lamineermachine te steken. Dan zijn ze ineens waterdicht.
Hier ook nog heel wat dingetjes te doen hoor Inez, zo blij dat ik over 9 dagen verlof heb en dan kunnen we nog heel wat klusjes afwerken de laatste week.
Ik heb zelf pijlen gesneden uit goudkleurig karton. Nadien heb ik er een tekst opgeplakt die ik afgedrukt heb op een wit papier. De mijne zijn wel niet waterdicht.
Wat is dat hier van dat retrolijstje, als jullie dat nog hebben zou ik dat mogen? stefanie.vdv5@gmail.comWij trouwen 5 juni 2015 en ik wil het gewoon allemaal goed geregeld hebben!