Terug naar overzicht
lichtgevende stokjes, zonder vuur wel te verstaan ;-)
Wij doen het met bellenblazers :)
Confettikanonnen
Confettikanonnen zijn heel mooi maar kort, ik gebruik die ook als de klant erom vraagt, maar dat is schieten en 5 a 6 seconden later ligt alles op de grond, spectaculair en heel mooi, zeker als de gasten het niet verwachten maar kort. wat ik vaker gebruik is de machine die zeepbellen blaast, die laat je zolang blazen als je maar wil en tijdens het dansfeest is die ook te gebruiken.Met confetti, zeker aan de zaal vragen want niet alle zalen laten dit toe vanwege het extra kuiswerk.
Al eens gedacht aan indoorvuurwerk?Qua veiligheid worden deze geplaats door mensen met ervaring en vergunning.Daar hoef je niet voor te vrezen , hoogte 2m duur 35 sec.
Met bellenblazers zou ik toch ook voorzichtig zijn. Die kunnen lelijke vlekken maken op je jurk enzo.
Bedankt voor de reacties allemaal. Een beter en mooier alternatief dan die vuurwerkstokjes zit er voorlopig toch niet bij; ik bedoel daarmee dat het ook bij de stijl moet passen van ons huwelijk en die stokjes zijn dan echt wel de beste optie tot nu toe. Wellicht ga ik iets voorzien waarin de stokjes achteraf gedeponeerd kunnen worden en dat er zodoende toch geen schade aangericht kan worden.... Tips zijn nog steeds welkom hieromtrent... Misschien zijn er mensen die ook zo'n stokjes gebruikt hebben en die hier ervaring mee hebben? Alvast bedankt.