Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alternatief vuurwerkstokjes

1-8-2014 21:52:51
Vuurwerkstokjes vind ik echt ontzettend mooi tijdens de openingsdans, maar eigenlijk ook niet helemaal veilig (beschadiging tafellakens enz. heb ik toch al veel mogen lezen). Ik vroeg me af er ook mooie alternatieven zijn. (concertlampjes en zo van die breeklichtjes ken ik al). Alvast bedankt.

Britt

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 1134

eline
14-6-2014
 Meld misbruik2-8-2014 0:06:36

lichtgevende stokjes, zonder vuur wel te verstaan ;-)

Anne-France
16-8-2014
 Meld misbruik2-8-2014 13:24:01

Wij doen het met bellenblazers :)

Jolien
14-8-2015
 Meld misbruik2-8-2014 13:31:53

Confettikanonnen

Jacky

Meld misbruik2-8-2014 19:12:12

Confettikanonnen zijn heel mooi maar kort, ik gebruik die ook als de klant erom vraagt, maar dat is schieten en 5 a 6 seconden later ligt alles op de grond, spectaculair en heel mooi, zeker als de gasten het niet verwachten maar kort. wat ik vaker gebruik is de machine die zeepbellen blaast, die laat je zolang blazen als je maar wil en tijdens het dansfeest is die ook te gebruiken.

Met confetti, zeker aan de zaal vragen want niet alle zalen laten dit toe vanwege het extra kuiswerk.

Sandy

Meld misbruik3-8-2014 10:17:11

Al eens gedacht aan indoorvuurwerk?

Qua veiligheid worden deze geplaats door mensen met ervaring en vergunning.
Daar hoef je niet voor te vrezen , hoogte 2m duur 35 sec.

Jennifer
6-9-2014
 Meld misbruik3-8-2014 13:21:25

Met bellenblazers zou ik toch ook voorzichtig zijn. Die kunnen lelijke vlekken maken op je jurk enzo.

Britt

Meld misbruik6-8-2014 17:25:52

Bedankt voor de reacties allemaal. Een beter en mooier alternatief dan die vuurwerkstokjes zit er voorlopig toch niet bij; ik bedoel daarmee dat het ook bij de stijl moet passen van ons huwelijk en die stokjes zijn dan echt wel de beste optie tot nu toe. Wellicht ga ik iets voorzien waarin de stokjes achteraf gedeponeerd kunnen worden en dat er zodoende toch geen schade aangericht kan worden.... Tips zijn nog steeds welkom hieromtrent... Misschien zijn er mensen die ook zo'n stokjes gebruikt hebben en die hier ervaring mee hebben? Alvast bedankt.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...