Terug naar overzicht
hey bruidjes,
morgen onze eerste afspraak met de pastoor.....
ben benieuwd hoe alles zal verlopen,toch wel wat stress hoor,maar gommetje vind
dit vrij normaal voor een stress kip als ik :-D
grtjes sofie
aaah spannend ik had ook zo'n stress en uiteindelijk viel het zooo goed mee.Veel plezier
Oei wij moeten nog afspraak maken hoeveel op voorhand is dit ?
Hey,bruidjesHet veel idd zeer goed mee,had weeral stress voor niks eigenlijk ;-)@ Mieke Weet niet wat de normaalgesproken tijdspanne is,maar wou dit zo snel mogelijk Geregeld hebben,plus dat je dan het verdere verloop van je dag betrer kan plannen,Qua uur enzoGrtjes Sofie
Bedankt Sofie het uur weten we al en is al doorgegeven 1 jaar voor wij trouwen...pastoor kiezen vinden wij het moeilijkste aangezien ons dorp geen geeft hebben wij keuze...
Azo dan zou ik kiezen voor de mooiste kerk ;-) hihiIs natuurlijk weer niet makkelijk,je moet zo al genoeg keuzes maken,wens jullie veelSucces!Grtjes Sofie
Wij hebben een moderne kerk maar hebben in ons dorp geen pastoor de deelgemeenten wel hopelijk vinden we een goede...zowiezo trouwen we in ons dorpje hoor.pastoor mochten we kiezen...
De ondertrouw staat supergoed uitgelegd in het boekje dat je kan bestellen op www.misboekjemaken.be, misschien nog nuttig voor wie het nog voor de boeg heeft ;-)
Over ondertrouw heeft hij niets gezegd,gewoon dat ik achter wat boekjes kon komen,Heeft wel gevraagd hoe lang we al samen waren en hoe oud onze kids zijn.Wat houd ondertrouw in?
Moeten we dan ook niet naar 2 lessen soort van catheheseles ofzo...??
Nee,daar heeft hij niks over gezegd,enkel wat vragen gesteld over ons hoelang samen enzo,maar niets gezegd over onder trouw,vrienden van ons zijn over 2jaat getrouwd En moesten naar zo een lessen gaan. En als de pastoor daar niets over zegt,ga ik wijselijk zwijgen :-) hihi
Jah dat is zekers da ik zou ook zwijgen zenne...^^ tnx