Nu Online
Momenteel zijn er 635 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagindeling

3-8-2014 18:44:10
Ik wou graag van jullie weten hoe jullie dagindeling eruit ziet. We hebben namelijk onze feestzaal al vastgelegd maar op de gemeente kunnen we maar 1 jaar op voorhand de datum gaan vastleggen dus hiermee moeten we nog eventjes wachten. Als we dit zouden vastleggen willen we ook al onze voorkeur van het uur doorgeven.

Lijkt jullie dit haalbaar om om 11u15 te trouwen voor de gemeente? Dit duurt ongeveer 45 minuten (er is aansluitend een receptie voor de aanwezigen). Daarna zouden we met de suite naar het huis van mijn ouders gaan en hen iets klein te eten aanbieden. Mijn partner en ik zouden rond 12u30 -13u vertrekken om de foto's te laten nemen. Maar we zouden zeker al om 15u30 in de feestzaal aanwezig moeten zijn want om 16 uur komen de gasten voor de eerste receptie.

Lijkt dit haalbaar of niet?

Sarah
29-8-2015
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 843

Tina
11-10-2014
 Meld misbruik3-8-2014 20:13:36

Ik zou dan 10:30u nemen. Ik weet uit ervaring dat alles anders krap op mekaar zit ...

Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik3-8-2014 22:48:17

Ja ik was zelf ook aan het twijfelen :-) met 10u30 hebben we wat meer ruimte.

Lies

Meld misbruik4-8-2014 9:02:06

Wij trouwen ook al om 10.30u. Het maakt dat je dag vroeg begint, maar je hebt wel wat meer tijd tussenin.

Anne
4-4-2014
 Meld misbruik7-8-2014 15:43:01

Wij zijn om 13u getrouwd voor de wet, daarna korte receptie door de gemeente aangeboden voor de aanwezigen.
Daarna meteen nr de feestzaal vertrokken, daar was een broodjeslunch voorzien. Dit was voor ons het gemakkelijkste, eerst en vooral omdat we een suite van 20p hadden, maar ook omdat we ons dan niet meer moesten verplaatsen.
Na de lunch zijn wij foto's gaan maken en zijn de gasten wat gaan rondkijken. Om 16u bruidstaart met nadien groepsfoto's.
Er was voldoende tijd tussenin maar ook niet teveel, het is sowieso al een lange dag hè!

Sarah
29-8-2015
 Meld misbruik7-8-2014 17:32:11

Dat is waar! :-) maar wij moesten sowieso in de voormiddag een uur kiezen want op zaterdagvoormiddag zijn er geen huwelijken. We hebben toch maar 10u30 gekozen.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...