Terug naar overzicht
Hallo,
Onze trouw zit er op! Daarom doen we nog spulletjes weg.
rieten hartjesbloemenmandjeringenkussenrode lopertinnen emmertjevaasjestuinlantaarnsenzo...
Het makkelijkste is om jullie emailadres achter te laten en dan stuur ik je ineens alles door. Anders moet ik nog uitzoeken hoe ik hier alle foto's ga moeten opzetten en heb ik geen tijd voor ;-)
groetjes
Vanheckemieke1986@gmail.com intresse in ringkussentje.
pallacinky@hotmail.com
Interesse in de rode loper, rieten hartjes en tuinlantaanrs.superbrientjuh@hotmail.com
debkesmeets89@hotmail.com.
mail verstuurd :-)
tanya.courant@gmail.com
melissaraskin@gmail.com
Katrientje85 at Gmail punt com
Wat zij de afmetingen van de rode loper?
sylvieandbjorn@gmail.com
prammm_@hotmail.com
kimmeke_thomas@msn.com
Ik heb wel interesse in de rieten hartjes
wil iedereen dat interesse heeft ook via mail sturen aub?heb heel weinig tijd op het moment om hier te komen zien...via mail kan alles veel sneller geleverd worden! Sabrina, de rode loper kunnen we tegen morgen na meten, we denken 5 a 6 meter.Als je de rieten hartjes wil, stuur me dan privé dat door, dan kunnen we afspreken wanneer je deze komt halen.Mercikes allemaal
wil iedereen dat interesse heeft ook via mail sturen aub?
heb heel weinig tijd op het moment om hier te komen zien...
via mail kan alles veel sneller geleverd worden!
Sabrina, de rode loper kunnen we tegen morgen na meten, we denken 5 a 6 meter.
Als je de rieten hartjes wil, stuur me dan privé dat door, dan kunnen we afspreken wanneer je deze komt halen.
Mercikes allemaal
Isabel_baert@hotmail.comIk zou graag mailen maar vond geen mailadres terug.MvgIsabel
Hey Debora, Jouw foto van jullie huwelijk staat in het parochieblad van Olen.Wat zagen jullie er leuk uit! Proficiat!
mijn mail margot_vd@hotmail.com bedankt :-)!
vanmeir_m@hotmail.Com
ooo echt waar Jolien?Totaal niet verwacht dat wij in een boekje kwamen te staan :-)Mercikes om het te laten weten en voor het compliment :Dxxxx
ooo echt waar Jolien?
Totaal niet verwacht dat wij in een boekje kwamen te staan :-)
Mercikes om het te laten weten en voor het compliment :D
xxxx