Terug naar overzicht
hey sophie,leuk jouw bericht te lezen, want ik denk er zelf ook over om bij dianna david te gaan kijken. ik heb echter een heel duidelijk beeld van wat ik wil, en vroeg me af in hoeverre je echt uit hun bestaande modellen moet kiezen. kunnen ze ook iets maken op basis van een foto met een model dat niet in hun aanbod zit? en mag ik ook vragen hoeveel jouw kleed ongeveer zal kosten? ik kan je alvast zeggen dat op het huwelijk van de nicht van mijn vriend de zus en de moeder van de bruid een creatie van dianna david aanhadden. ze waren allebei prachtig en heel tevreden. veel succes!
Hallo HadewijchIn dat geval zou ik je zeker aanraden om eens naar Dianna David te gaan. Ze zoeken echt met je mee naar wat je precies zoekt. Je moet ook op voorhand je budget zeggen en daar houden ze dan rekening mee. Ze maken echt het kleed dat jij wil en houden rekening met wat je zegt. Daarom zou ik het ook via hen laten maken omdat je dan een uniek stuk hebt en een kleed dat jij in je hoofd hebt. Nog een voordeel vind ik dat je pas 2 maand op voorhand de maten moet gaan laten meten en een maand voor de trouw is je kleed klaar. Als dat dan nog van gedacht zou veranderen over een bepaald detail of je vermagert nog een beetje dan is dat geen probleem. Groetjes en succes met de voorbereidingen!Sophie
Sophie,Een vriendin van mij heeft haar trouwkleed ook bij Dianna David gekocht. Zij was daar eveneens zeer tevreden over het onthaal en het uiteindelijke resultaat. Haar trouwjurk was schitterend.Ik ga daar in ieder geval ook zeker een kijkje nemen!Groeten,Elke
Hallo,Ik heb enkele maande geleden mijn kleed daar gekocht. Ik trouw op 11 augustus en kan al niet meer wachten op de eerste pasbeurt. Ze werken daar met 15 naaisters, het kleed wordt dus met alle zorg behandeld.Je kiest echt alles wat je zelf wil: de stof, alle details. Mijn pasbeurt duurde ongeveer 3 uur maar het gaat het kleed van mijn dromen worden!Kathleen