Terug naar overzicht
Hoi Wendy,Als je mij uw email adres geeft dan stuur ik een foto door van wat wij hebben...GroetjesLeen
Bij ons wordt het waarschijnlijk dit: http://www.kaars-met-foto.be/ Laten we dan een klein bloemstukje in maken door de bloemist.
Hey mijn email adres is wendy_braem@hotmail.com :-)dank je wel 6groetjes
Wij zijn voor bloemetjes gegaan. Het wordt een houten houdertje met daarin 4 kleine vaasjes. De bloemen zijn hetzelfde als degene die we gebruiken in de decoratie van de zaal en het bruidsboeket.Voor de papa's gaan we een assortiment biertjes voorzien uit de plaatselijke brouwerij. Een foto krijgen ze achteraf.
Wendy: mail verstuurd ...
Wij gaan voor elk een cadeauzak (iets wat we halen in AVA) met daarin;Voor moeders Bongobon Ontbijt met BubbelsVoor vaders Vivabox World's best Belgian beers (schoonvader), Wereldwijnen (vader)Voor getuigen Filmtickets KinepolisVoor ceremoniemeester een mand met lekker van een winkel ten voordele van mensen met handicap 'Het Andere Geschenk'Achteraf geven wij nog aan de ouders een mooie kader met een familiefoto van de dag zelf erin.Maw wij spenderen aan elk cadeau tussen de 20 en 30 € en op die manier hebben ze ook nog genot achteraf aan dit cadeau en is het niet iets dat op de kast stof vergaart of dat snel verwelkt... Onze ouders hebben de cleaningziekte dus souvenirkes zijn niet iets voor hen...
Wij zijn gegaan voor sleutelhangertjes met onze foto op en daarop een mooie tekst.Nadien krijgen ze van ons een foto.De getuigen krijgen een extra maaltijd aangeboden (als wij wettelijk trouwen) en een dikke zoen :)
De getuigen krijgen een gegraveerde pen. Mijn zus is getuige, ik betaal ook haar kapper.mijn ouders zijn zelfstandig in de horeca en dus bijna nooit thuis. Voor hen dus ook een gegraveerde pen. Deze zullen ze zeker gebruiken. Voor mijn schoonouders hebben we champagne glazen laten gravere. Van hen weten we ook zeker dat ze deze gereheld gebruiken. Beide ouders krijgen er een kaartje bij met een tekstje. Daar staat ook op dat ze nog een foto naar keuze krijge, vergroot of op canvas. Bij on dus enkel bruikbare cadeaus.
Hey, wij hebben voor de ouders een kistje met een klein flesje champagne en glazen, allebei gegraveerd, had dit gevonden op origineel kadootje.com. Achteraf krijgen ze ook nog een mini foto album, maar zo hebben ze op het feest ook al iets gekregen wat ze zeker leuk zullen vinden. :-)